Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

MakkerMark skrev:Du bliver så flot, Linda

Det hele blev avgjort på straffe, til sidst. Ikke den mest fantastiske kamp jeg set, omend den bød på noget af en gyser, hvor BM kvitterede noget i stil med 15 sekunder inden forlængelsen var slut.

Måske bliver det AF næste år? 

Er også i fuld gang med at lave madpakker til ugen. Skal nu spise 6 gange om dagen; true bodybuilding. Det har jeg ikke gjort siden jeg prøvede VD og Atkins' diæt for 5 år siden, hvor man også bare drikker hhv. spiser konstant. Jeg er spændt på at se hvad carb cykling, sammen med EDT og mere cardio kommer at gøre ved formen. Det skal gerne gå stærkt nu, da jeg har ligget stabilt på de 66-67 kg nu siden jeg brækkede min tå og det er allerede tre uger siden... 

MakkerMark skrev:Shotgun på romaskinen kl 11

Mågens skrev:![]()

Kombinationen leg extension/leg curl fungerede dog fint, hvor jeg var fræk og klemte mig ind midt i Juice's træning. Han syntes nu at jeg været træls igennem længere tid og måtte finde et andet sted at træne, eller aflives.
Sådan en tid for en kvinde må næsten være T-pain/MakkerMark approved 

Så det skulle vel bare lige mobiliseres lidt. Jeg kan naesten gå uden at humpe nu, forudsat at det er en sko som ikke er alt for bloed. Mine kondisko er f eks stadig vaek meget ubehagelige at gå i. Jeg håber at den vil gå med til at blive proppet ned i en stoevel snart, da der er risiko for at jeg snart kommer at fryse om mine foedder, hvis jeg skal gå i åbne sandaler når efteråret kommer.

) og 50 kg.

/Arnold%20Schwarzenegger/arnold-schwarzenegger-9a.jpg)

Mågens skrev:Vise ord fra Arnie.

Den her log gør mig simpelthen så glad -og doven. Jeg behøver hverken hente mit eget eksemplar af Arnolds encyklopædi for at blive klog, lige som at jeg også er fri for at kigge mig i spejlet, for at se at jeg er i god form. Alt sammen står herinde.Die Doktorin skrev:Så blev jeg nogle minutter ekstra, så jeg skulle nå at se den top trimmede MakkerMark og ønske ham fortsat held og lykke på vejen til Newcomers. Hans form så rigtigt godt ud, glæder mig til at se ham på scenen

MakkerMark skrev:Den her log gør mig simpelthen så glad -og doven. Jeg behøver hverken hente mit eget eksemplar af Arnolds encyklopædi for at blive klog, lige som at jeg også er fri for at kigge mig i spejlet, for at se at jeg er i god form. Alt sammen står herinde.Die Doktorin skrev:Så blev jeg nogle minutter ekstra, så jeg skulle nå at se den top trimmede MakkerMark og ønske ham fortsat held og lykke på vejen til Newcomers. Hans form så rigtigt godt ud, glæder mig til at se ham på scenen
Jeg skal gøre mit for ikke at skuffe dig, Linda.![]()

65,8 kg, sagde vægten her til aften.

Får helt sommerfugle i maven på deres vegne og det sparker virkelig til min egen motivation! Glæder mig sindssygt meget til det bliver min tur om 4 uger!

Hun fik også lige hivet i mit maveskind og var heldigvis ikke utilfreds

Den må gerne forsvinde meget hurtigt, så jeg kan gå i gang for fuld skrue med min træning igen. Jeg fik ellers prøvet at løbe en lille tur på 6 km her i fredags og det ville min tå faktisk godt gå med til! Så når bare min halsbetændelse lagt sig, kommer jeg at kunne shredde som om der ikke var en dag i morgen igen! Carb cykling, spurter og ro-maskine... jeg bliver så cut!

SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Jobs skrev:Det är med blandade känslor som jag ser bilder av sjuka halsar och läckra hamburgare!
Men ett snabbt tillfrisknande härifrån!

Den har så godt nok vandret op i bihulerne, men det er heldigvis ikke så generende og vigtigst af alt, så er jeg ikke længere helt så sløj. Hvis det fortsætter med at gå fremad, vil jeg prøve lidt cardio i morgen. 

Nu skal jeg bare gøre mit bedste for at min form skal kunne holde niveau med min styling

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster