Jeg er en 19 årige dreng, som snart skal til at begynde med bodybuiding.. Har læst en del artikler herinde, men har også tænkt på at når jeg skal cutte, så kan det godt blive vanskeligt at variere maden, da jeg går i skole og skal passe mine lektier.. så har jeg altså ikke tid til at stå ude i køkkenet dag ud og dag ind..
Min ide omkring det at cutte er, at jeg spiser efter den samme kostplan i 2-3 uger, og så først derefter putter noget andet kost ind med det samme kalorieantal.. På den måde føler jeg at det bliver lettest for mig istedet for jeg skal til f.eks at lave 7 forskellige aftensmadsmåltider om ugen. Men dog tænker jeg også meget på min sundhed og har tit tænkt på at hvis kosten ikke er variende gennem længere tid om så kroppen kan blive skadet af det.. Jeg tænker jo også i længere perspektiv.. Jeg vil gerne blive gammel og har ikke lyst til at ødelægge min krop..
Men hvad mener I? Er det i orden at organisere det på den måde? Er det i orden under cutning, at maden ikke er variende i gennem længere tid? Kan man godt risikere ikke at få nok vitaminer og mineraler osv..??
PS. Vil selvfølgelig spise nærrende mad såsom fibre, grovt brød og INGEN tomme kalorier.. You now what I mean