Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 933
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 930

Følg bodybuilding.dk på

Kost og fedt tab

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej folkens

Jeg er en dreng på 17 år som elsker at træne. Jeg har styrketrænet i ca 1,5 år. Jeg har her det sidste halve år trænet 6 gange om ugen nogle gange 7. Jeg vejer 95 kg og er 190 høj. Jeg har fået nogle tilfredsstillende resultater men desværre også en del for meget fedt. Da jeg er den eneste i familien og omgangskredsen der interesserer sig for bodybuilding så har jeg meget lidt forstand på kost. Jeg har en vane med at spise en del for meget fordi jeg tit er sulten og jeg er bange for at lide muskeltab.

Jeg vil rigtig gerne igang med at cutte men da jeg er helt alene om det så tør jeg ikke begive mig ud i det uden mere viden om kost og ernæring. Jeg spiser følgene på en normal hverdag.

kl 7: tre stykker rugbrød med kyllingepålæg
kl 11:45 : 3 stykker rugbrød med kyllingepålæg
kl 13.30: 2 stykker rugbrød med kyllingepålæg
kl 16: en stor skål yoghurt med müsli
kl 19: en tilfældig aftensmad i riglige mængder= alt fra pasta med kødsovs til kylletter med grøntsager og kartofler.
kl 22: en stor skål müsli med mælk og en protein shake.

som i kan se er det ikke den bedst ekost til at cutte men da jeg intet viden har så er det det bedste jeg kan komme op med.
Jeg ville blive rigtig glad hvis der var nogle af jer der kunne give mig nogle gode råd til noget andet og bedre som jeg kunne spise i løbet af dagen hvis jeg gerne vil smide fedtet uden for meget muskel

Tak på forhånd :mrgreen:

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

søg efter newbie help file her på siden, og læs den.

Reputation point: 140

ok det gør jeg så :D

Hense skrev:Hej folkens

Jeg er en dreng på 17 år som elsker at træne. Jeg har styrketrænet i ca 1,5 år. Jeg har her det sidste halve år trænet 6 gange om ugen nogle gange 7. Jeg vejer 95 kg og er 190 høj. Jeg har fået nogle tilfredsstillende resultater men desværre også en del for meget fedt. Da jeg er den eneste i familien og omgangskredsen der interesserer sig for bodybuilding så har jeg meget lidt forstand på kost. Jeg har en vane med at spise en del for meget fordi jeg tit er sulten og jeg er bange for at lide muskeltab.

Jeg vil rigtig gerne igang med at cutte men da jeg er helt alene om det så tør jeg ikke begive mig ud i det uden mere viden om kost og ernæring. Jeg spiser følgene på en normal hverdag.

kl 7: tre stykker rugbrød med kyllingepålæg
kl 11:45 : 3 stykker rugbrød med kyllingepålæg
kl 13.30: 2 stykker rugbrød med kyllingepålæg
kl 16: en stor skål yoghurt med müsli
kl 19: en tilfældig aftensmad i riglige mængder= alt fra pasta med kødsovs til kylletter med grøntsager og kartofler.
kl 22: en stor skål müsli med mælk og en protein shake.

som i kan se er det ikke den bedst ekost til at cutte men da jeg intet viden har så er det det bedste jeg kan komme op med.
Jeg ville blive rigtig glad hvis der var nogle af jer der kunne give mig nogle gode råd til noget andet og bedre som jeg kunne spise i løbet af dagen hvis jeg gerne vil smide fedtet uden for meget muskel

Tak på forhånd :mrgreen:

At cutte handler bare om at indtage en smule mindre kalorier end du forbrænder per dag. Hvad du spiser er som sådan ligegyldigt.

Hvis du ikke allerede gør det, så ville det nok være en god ide at begynde at veje det du spiser og tælle kalorier. Sigt efter at være i underskud med 300-500 kalorier per dag.

Reputation point: 15

Ok tak, tror jeg har en hel del læsning foran mig :D men det er vel ikke helt ligemeget hvad man spiser, der skal jo også være nok proteiner i det samtidig med at der selvfølgelig ikke er særlig mange kalorier i :)

Hense skrev:Ok tak, tror jeg har en hel del læsning foran mig :D men det er vel ikke helt ligemeget hvad man spiser, der skal jo også være nok proteiner i det samtidig med at der selvfølgelig ikke er særlig mange kalorier i :)

Det skal der nemlig, og det står i de fine artikler du allerede er begyndt at læse :)

Hvis det bare handler om at være mæt og dække et kcal behov, så var det hele meget lettere :)
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!

Reputation point: 25

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Intermitting fasting som det så sejt hedder..

Eller som jeg fortrækker.. Faste 16 timer og spise i 8..
F.eks fra 19-11 faster du, og spiser så fra 11-19

Reputation point: 60

Logbog: Vis logbog

Nogle af jer der ved hvordan man udregner ens ligevægtstal ? og er det så ik noget med at man ca skal ligge 500 kcal i underskud for at få det bedste resultat af fedttab samtidig med muskelbevarelse ? :D

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster