Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1268
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1266

Følg bodybuilding.dk på

Kost og valg af kosttilskud

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hejsa jeg er en fyr på 19 som ønkser at blive større ren muskelmasse specielt arme og bryst, lige pt er jeg bare pænt markeret men synes jeg er for spinkel, da jeg har svært ved at få fedt til at sætte sig på kroppen da jeg har et hurtigt fordøjelsessystem. Jeg vejer 80 kg lige nu og er 195 cm høj.

Tænkte om nogle af jer kunne komme med råd til valg af kostplan og kosttilskud og evt. gode øvelser?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Har du kigget i artiklerne her på siden under Kost & Kosttilskud?

artikler/kost-kosttilskud/
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog

der er ikke noget bedre end et par store patter og en flad ryg og et par små ben, det ser så godt ud! :)

Geografisk sted: aalborg

Styrkeliste
- Squat: 175.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Ingen kostplan

Har prøvet at kigge der inde men synes bare det er lidt svært hvad det er man lige skal læse af det :D

lækkerfyr24 skrev:der er ikke noget bedre end et par store patter og en flad ryg og et par små ben, det ser så godt ud! :)

Nu ved du jo ikk hvordan jeg ser ud, men er pt okay tilfreds med ryg og ben, synes bare jeg mangler lidt i bryst og arme ;) men du har ret det handler om harmoni i kroppen, for at det ser godt ud ;)

Bare søg på "Diskopumper guiden 2012" på Google, så finder du svar på det hele. :)
Brugeravatar

Reputation point: 33

Træner her: SPH GYM
Muscle House Gym

Jonas93 skrev:Har prøvet at kigge der inde men synes bare det er lidt svært hvad det er man lige skal læse af det :D

Prøv med det hele?
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog

Jonas93 skrev:Hejsa jeg er en fyr på 19 som ønkser at blive større ren muskelmasse specielt arme og bryst, lige pt er jeg bare pænt markeret men synes jeg er for spinkel, da jeg har svært ved at få fedt til at sætte sig på kroppen da jeg har et hurtigt fordøjelsessystem. Jeg vejer 80 kg lige nu og er 195 cm høj.

Tænkte om nogle af jer kunne komme med råd til valg af kostplan og kosttilskud og evt. gode øvelser?

Store basis øvelser der rammer bryst og triceps: bænkpres, dips. Drop iso og alle mulige mærkelige varianter af bænkpres. Der skal bare flyttes en stor volumen og gerne tungt. Cable flyers er bandlyste. Og nej de skal ikke rammes i flere forskellige vinkler.
Armene? tja nu har du jo dips, så smid chinups og yates rows ind de rammer biceps godt samt din ryg.
Husk dødløft og squat, så har du jo et helt program :D og nu tænker du sikkert du mangler de obligatoriske curls for alle diskopumpere, ja det er noget af en kamel at sluge ikke at skulle træne dem og forvente større arme, men bare vent det virker. Men det skader da ikke at smide et par curls ind hvis det gør træningen mere sjov.

BB eller db bestemmer du selv, men jeg anbefaler med bb, flere kg på stangen, større effekt ydes der, medmindre du har skulderproblemer som mange med dårlig teknik i bænkpres har.

angående vægten - så er der kun 1 løsning og det er flere kalorier!
Så det handler blot om at spise noget mere.
Hvis det er svært. Må du igang med at spise noget mere kalorietæt mad. PS fedt skader ikke til at øge dit kalorieindtag blot du får nok protein 1,5-2 gram pr kg kropsvægt. MASSER AF ÆG OG MÆLK!! nej kolesterolen stiger ikke i et normalt rask menneske ved mange æg, det er en skrøne som er bevist mange gange, men drik dem for gudsskyld ikke rå, det lader vi Rocky om.

Geografisk sted: aalborg

Styrkeliste
- Squat: 175.00
- Dødløft: 200.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster