Hva' synes I? Nogle dumheder??

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

patrickcarlsen skrev:Vil mene du skal ligge på mere i dit kalorieoverskud da 200 kcal er så minimal en forskel.
Jeg ville anbefale at du som MINIMUM får 3000 kcal om dagen!

Almond skrev:patrickcarlsen skrev:Vil mene du skal ligge på mere i dit kalorieoverskud da 200 kcal er så minimal en forskel.
Slap af sømand. Det er ikke alle, der ønsker at bulke så hårdt.

Phillip.Hansen skrev:Rent faktisk går jeg rundt og er sulten lang tid af dagen..
Men samtidig lyder 3000 kalorier også voldsomt for mig. Har kørt 2200 det sidste halve år.
Vil hellere ikke øge min fedtprocent voldsomt

patrickcarlsen skrev:patrickcarlsen skrev:Vil mene du skal ligge på mere i dit kalorieoverskud da 200 kcal er så minimal en forskel.
Efter min mening så synes jeg når man bulker skal man gå all in..
hvis man ikke kan spise mere end de 2500 kcal og er helt fuld så skal han bare forsætte med det jo!
Det jeg prøver at sige er bare at når man bulker så spis til du ikke kan få mere ned.
Men det er jo også hvor meget man nu vil ligge i det og hvor hurtigt man vil have det skal gå.
](./images/smilies/wallbash.gif)

MartinEriksen1991 skrev:patrickcarlsen skrev:patrickcarlsen skrev:Vil mene du skal ligge på mere i dit kalorieoverskud da 200 kcal er så minimal en forskel.
Efter min mening så synes jeg når man bulker skal man gå all in..
hvis man ikke kan spise mere end de 2500 kcal og er helt fuld så skal han bare forsætte med det jo!
Det jeg prøver at sige er bare at når man bulker så spis til du ikke kan få mere ned.
Men det er jo også hvor meget man nu vil ligge i det og hvor hurtigt man vil have det skal gå.
Der er da absolut ingen grund til at bulke med hovedet under armen, blot fordi man ønsker at presse vægten så højt op som muligt - du får det bare det hårdere, når du igen skal cutte....
Og hvad er det helt præcis du mener han får ud af at æde som et svin indtil han ikke kan mere?

Phillip.Hansen skrev:Tak for alle svarene. Det kan godt være at jeg øger mit kalorieindtag.
Det var nu mere om macros var OK, + fødevarerne

Phillip.Hansen skrev:Ok, langsommme eller hurtige kulhydrater? Et eksempel?
)

Phillip.Hansen skrev:Ok, langsommme eller hurtige kulhydrater? Et eksempel?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 100 gæster