Vil I være søde at give nogle kommentarer til min kostplan, der træder i kraft efter min ferie
På forhånd tak!
- Farver.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

The Rookie skrev:Måske liiiiiige lovligt mange kulhydrater.. Skru ned for kulhydraterne og skru op for fedtet. Alt for lidt fedt.

Farver skrev:The Rookie skrev:Måske liiiiiige lovligt mange kulhydrater.. Skru ned for kulhydraterne og skru op for fedtet. Alt for lidt fedt.
Okay, det er trods alt kulhydrater fra gode ting, korrekt?
Men hvad foreslår du, der bliver ændret for at gøre dette muligt? Jeg har faktisk altid været i tvivl, om hvor meget kulhydrater påvirker ens bulking periode i forhold til cut.

The Rookie skrev:Farver skrev:The Rookie skrev:Måske liiiiiige lovligt mange kulhydrater.. Skru ned for kulhydraterne og skru op for fedtet. Alt for lidt fedt.
Men hvad foreslår du, der bliver ændret for at gøre dette muligt? Jeg har faktisk altid været i tvivl, om hvor meget kulhydrater påvirker ens bulking periode i forhold til cut.
Ikke helt. Kan ikke se pointen i 50g carbs inden træningen, hvis du samtidig kører amplifire ned.
Ris, så skulle de helst være brune, derudover kan kartofler eller grov pasta anbefales.
Til fedt, er der mange alternativer: Nødder (cashew, mandler, peanuts) Fed fisk som laks og makrel, rasp og jomfruolie. Og peanutbutter.

Farver skrev:The Rookie skrev:Farver skrev:The Rookie skrev:Måske liiiiiige lovligt mange kulhydrater.. Skru ned for kulhydraterne og skru op for fedtet. Alt for lidt fedt.
Ikke helt. Kan ikke se pointen i 50g carbs inden træningen, hvis du samtidig kører amplifire ned.
Ris, så skulle de helst være brune, derudover kan kartofler eller grov pasta anbefales.
Til fedt, er der mange alternativer: Nødder (cashew, mandler, peanuts) Fed fisk som laks og makrel, rasp og jomfruolie. Og peanutbutter.
Alrighty, gotcha..
Så hvis jeg nu fjerner 50g carbs, hvilket selvfølgelig er ulogisk, før træning og så eventuelt ris med brune ris, så ser det mere fornuftigt ud? Det skal siges, at aftensmåltidet er det eneste måltid, der variere og derfor skifter lidt mellem pasta, kartofler og brune ris...
Med hensyn til fedt, så har jeg valgt ikke at skrive de nødder, som jeg vil bruge som snacks på, fordi de bare kommer, når jeg føler for det
Lyder det mere fornuftigt?

The Rookie skrev:Farver skrev:The Rookie skrev:Farver skrev:The Rookie skrev:Måske liiiiiige lovligt mange kulhydrater.. Skru ned for kulhydraterne og skru op for fedtet. Alt for lidt fedt.
Alrighty, gotcha..
Så hvis jeg nu fjerner 50g carbs, hvilket selvfølgelig er ulogisk, før træning og så eventuelt ris med brune ris, så ser det mere fornuftigt ud? Det skal siges, at aftensmåltidet er det eneste måltid, der variere og derfor skifter lidt mellem pasta, kartofler og brune ris...
Med hensyn til fedt, så har jeg valgt ikke at skrive de nødder, som jeg vil bruge som snacks på, fordi de bare kommer, når jeg føler for det
Lyder det mere fornuftigt?
Selvfølgeligt variere ens aftensmad. Syntes du skulle skrive dem ind, så du fik et mere realistisk overblik over hvor mange kcal, der ville blive smidt ned.

Horatt skrev:911 ud af dine 3232 KCAL (~28%) er fra kosttilskud. Synes ikke dine kosttilskud skal erstatte rigtige måltider men det er min mening.

Farver skrev:Horatt skrev:911 ud af dine 3232 KCAL (~28%) er fra kosttilskud. Synes ikke dine kosttilskud skal erstatte rigtige måltider men det er min mening.
Jeg forstår udemærket, hvad du mener Horatt, men den eneste grund til at der er så mange, er fordi jeg er hvad du kalder en "hardgainer" og dermed har svært ved at spise så meget og dermed gaine vægt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster