Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Inevitable skrev:Kakaopulveret bruger jeg for at få nogle hurtige kulhydrater før og efter træningen. 40. g. er måske lidt for meget før. Det nok nærmere 20-30g.
Regner med at ramme 84-85 kg når min diæt slutter. Er 177cm høj.

MC skrev:Hvorfor al den chokolade og kakopulver?
Og hvad med nogle stats - hvor meget vejer du og hvor høj er du siden du skal have så mange kcals?

AndersHolm skrev:MC skrev:Hvorfor al den chokolade og kakopulver?
Og hvad med nogle stats - hvor meget vejer du og hvor høj er du siden du skal have så mange kcals?
Fordi det er LÆKKERT!![]()
MC, hvordan kunne du spørge..?![]()

MC skrev:AndersHolm skrev:MC skrev:Hvorfor al den chokolade og kakopulver?
Fordi det er LÆKKERT!![]()
MC, hvordan kunne du spørge..?![]()
Jeg er helt enig Anders - Bay kan vist skrive under på at jeg er en chokolade-gris selv. Men ligefrem at integrere det som en fast del af sin kostplan kan jeg nu ikke se nogen grund til

Inevitable skrev:Mørk chokolade skulle jo være rigtigt sundt, så længe det er i små mængder. Og det er 20-30g. Kunne lige så godt have været 20-30 nødder, mere for at få noget variation.
Angående kakaopulveret. Nu er det kun efter træning for at få nogle hurtige kulhydrater. Jeg er mere end villig til at skifte det ud, men om jeg får de hurtige kulhydrater via kakaopulver eller via druesukker. Hvad er forskellen?

Inevitable skrev:Det kommer nu til at passe meget godt med 4000. Husk på der er en del fedt i form af mandler, sesamfrø, mørk chokolade, olivenolie.
Og så er der jo også mange kalorier i havregrynen, rugbrødet og kakaopulver (som nok bliver skiftet ud med druesukker).

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster