Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det ville klart være for trivielt til mig og blive surt. Du kunne jo sagtens lave en eller flere andre retter på samme måde, i bøtter på frost, at vælge imellem.

storfedgris skrev:Er den anbefalede makrofordeling ikke 25% fedt og 55% carb og 20 prot?
storfedgris skrev:Ja, det gør jeg. og 3000 mg fiskeolie hvilket også får % af fedt til at stige lidt.

Taekwondo body skrev:Ved et par klik på et par links om kost burde du kunne lave en der er bedre:-)

Nanna480 skrev:Ifht vitaminer og mineraler og sammensætningen af fx forskellige fedtkilder er det ikke ligegyldig. Ved at spise kylling 5 gange om dagen, vil balancen mellem fedtsyrerne fx blive skæv, da kylling indeholder meget omega 6. Jeg spiser selv en temmelig ensdidig kost, men der indgår en del flere fødevarer.
Man kan helt sikkert godt fungere på det, jeg vil bare mene at det langt fra er optimalt over en længere periode.

RedRum skrev:Taekwondo body skrev:Ved et par klik på et par links om kost burde du kunne lave en der er bedre:-)
Ja det er åbenbart svært at modtage råd fra folk på et forum ....

Nanna480 skrev: Du har fået råd om, at lave en mere varieret kostplan, men du holder fast i kylling og pasta 5 gange om dagen...
Taekwondo body skrev:RedRum skrev:Taekwondo body skrev:Ved et par klik på et par links om kost burde du kunne lave en der er bedre:-)
Ja det er åbenbart svært at modtage råd fra folk på et forum ....
Hvis du gerne vil frem så er du nød til at have lidt basis viden,
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster