Har proteinpulver, men ved heller ikk hvornår jeg skal smide sådan en ind. Men det er da en begyndelse, så kom hellere end gerne med inputs

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hutch17 skrev:Så er det gjort

Zaulich skrev:Hvordan kan nogen af jer vejlede om noget som helst, når i ikke ved noget om TS? Det er umuligt.
Til TS:
Hvad er din vægt? Højde? Træningsmål? Erfaring? Hvor meget træner du?

Hutch17 skrev:Jeg går udfra jeg er TS?
Vejer ca. 70 kg, 188 høj.
Træningsmål? Hmm, at blive større, meget mere markeret osv.
Har trænet ca. 4 måneder med egne håndvægte, hjemme. Ca. 2-3 gange om ugen.

Hutch17 skrev:Det sad jeg også og tænkte på, skulle det bare være et let måltid så? Eller hvad skulle det bestå af?
Sorry for alle spørgsmålene, men har aldrig trænet så seriøst før, så jeg kan lige så godt gøre det rigtigt, første gang

Baken skrev: Køb noget bodylab slow release protein pulver også tag 35 g og bland det med noget mælk inden senge tid

Zaulich skrev:Baken skrev: Køb noget bodylab slow release protein pulver også tag 35 g og bland det med noget mælk inden senge tid
Det er absolut ikke løsningen på det generelle problem. Såfremt TS vil vokse, så skal skal der indtages langt mere end blod 30g protein inden sengetid.

Baken skrev:Zaulich skrev:Baken skrev: Køb noget bodylab slow release protein pulver også tag 35 g og bland det med noget mælk inden senge tid
Det er absolut ikke løsningen på det generelle problem. Såfremt TS vil vokse, så skal skal der indtages langt mere end blot 30g protein inden sengetid.
Hvorfor dog det ? Og hvor meget vil du mene ?

Zaulich skrev:Baken skrev:Zaulich skrev:Baken skrev: Køb noget bodylab slow release protein pulver også tag 35 g og bland det med noget mælk inden senge tid
Det er absolut ikke løsningen på det generelle problem. Såfremt TS vil vokse, så skal skal der indtages langt mere end blot 30g protein inden sengetid.
Hvorfor dog det ? Og hvor meget vil du mene ?
Det er ikke proteinerne inden sengetid, der nødvendigvis vil afgøre om han vokser eller ej - det er selvfølgelig klart en fordel. Han skal indtage langt mere i løbet i dagen, jeg vil tro/gætte på noget i omegn af 3000kcal+. Når der bliver indtaget noget i den størrelses orden, så kommer proteinerne helt automatisk.

Mikkel leicht skrev:Du skal tilstræbe at have en rimelig lige fordeling af proteinerne hen af dagen så du har en god nitrogen balance hele dagen (der er dog lidt undersøgelser som viser at vigtigheden af hvornår protein indtages, undtaget PWO proteinerne, måske ikke er så vigtigt igen, men vil nu anbefale man fordeler det lige udover dagen, så kan det ikke gå helt galt)... Desuden vil jeg have et markant forøget intag af protein PWO (Gerne en shake med nogen hurtige kulhydrater for at spike insulinen + Højt indtag af protein (her er det også nemmest med proteinpulver fordi man er sikker på at få en god mængde essentielle aminosyre), husk et godt solidt måltid 15-30min efter for at stabilisere og få ekstra næring ind).. Ellers er de to vigtigste måltider (foruden morgenmaden) den mad man for inden træning, og så den mad man for efter sin PWO shake..

Baken skrev:Mikkel leicht skrev:Du skal tilstræbe at have en rimelig lige fordeling af proteinerne hen af dagen så du har en god nitrogen balance hele dagen (der er dog lidt undersøgelser som viser at vigtigheden af hvornår protein indtages, undtaget PWO proteinerne, måske ikke er så vigtigt igen, men vil nu anbefale man fordeler det lige udover dagen, så kan det ikke gå helt galt)... Desuden vil jeg have et markant forøget intag af protein PWO (Gerne en shake med nogen hurtige kulhydrater for at spike insulinen + Højt indtag af protein (her er det også nemmest med proteinpulver fordi man er sikker på at få en god mængde essentielle aminosyre), husk et godt solidt måltid 15-30min efter for at stabilisere og få ekstra næring ind).. Ellers er de to vigtigste måltider (foruden morgenmaden) den mad man for inden træning, og så den mad man for efter sin PWO shake..
Jeg er enig med dig i at protein niveauet skal ligge forholdsvis lige i løbet af dagen, men som du skriver ville jeg også vælge at få nogle hurtig optagelige proteiner før og efter træning

Wopper skrev:Spegepølse er ikke særlig sundt. Og så 75 g. til 65 g. brød. WTF?

Mikkel leicht skrev:Baken skrev:Mikkel leicht skrev:Du skal tilstræbe at have en rimelig lige fordeling af proteinerne hen af dagen så du har en god nitrogen balance hele dagen (der er dog lidt undersøgelser som viser at vigtigheden af hvornår protein indtages, undtaget PWO proteinerne, måske ikke er så vigtigt igen, men vil nu anbefale man fordeler det lige udover dagen, så kan det ikke gå helt galt)... Desuden vil jeg have et markant forøget intag af protein PWO (Gerne en shake med nogen hurtige kulhydrater for at spike insulinen + Højt indtag af protein (her er det også nemmest med proteinpulver fordi man er sikker på at få en god mængde essentielle aminosyre), husk et godt solidt måltid 15-30min efter for at stabilisere og få ekstra næring ind).. Ellers er de to vigtigste måltider (foruden morgenmaden) den mad man for inden træning, og så den mad man for efter sin PWO shake..
Jeg er enig med dig i at protein niveauet skal ligge forholdsvis lige i løbet af dagen, men som du skriver ville jeg også vælge at få nogle hurtig optagelige proteiner før og efter træning
PWO shaken har jeg jo med, men ja lidt inden skal der nok også til, men vil ikke have mere her end resten af dagen, da de proteiner før træningen bare fylder ekstra, hvor du kunne haft mere ud af mere energi i form af stivelse og lignende.. Så hellere træne 30min med mere energi end lidt højere indtag er protein her.. I hvert fald sådan jeg gør det, og har virket rimelig godt..Dermed ikk sagt jeg ikke for lidt protein i gode mængder inden, men prioriterer energi til træningen lidt højere..

WeirdMoose skrev:Wopper skrev:Spegepølse er ikke særlig sundt. Og så 75 g. til 65 g. brød. WTF?
Damn det er meget pølse

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster