Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1488
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1486

Følg bodybuilding.dk på

kostplan, nybegynder :s

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

hej allesammen, har prøvet at skrive ind alt jeg har spist idag.
normalt plejer jeg kun at spise omkring 2000 kalorier om dagen og tager ikke på eller taber mig af det.
og har prøvet med 2500 og det var det samme. så nu har jeg fået nogle shakes ind, og fået spist noget mere her idag. men synes bare jeg får rigtig mange kulhydrater? og ikke tag jer af hvordan det er delt ind i tiderne fordi har sovet lidt i eftermiddag så det blev lidt skævt osv :D
men her er det;

Billede

edit; lige pt. træner jeg ikke pga. skader, så jeg vil bare gerne tage på for er sku for spinkel :-k

og vejer 65 kg :)
Roser er røde og violer er blå.
Jeg er skizofren og det er jeg også.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 7.00
- Squat: 9.00
- Dødløft: 13.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

WG er en go' ting, hvis man ikke kan få kørt de sidste kalorier ind. Men synes ærlig talt, at du skal prøve at spise noget 'rigtig' mad, fremfor alt det kosttilskud.

Rigtig mad er no. 1

Desuden får du alt for lidt sundt fedt ind.. Smid noget af det WG og pasta ud, og erstat det med nødder og makrel i tomat.
TRÆN HÅRDT!
Brugeravatar

pasta er no. 1 når man lige er flyttet hjemmefra og ikke lige har så mange penge til mad :D
hvad for nogle nødder kan du anbefale? for har hørt der er nogle der er bedre end andre..
og hvor fås det sådan nogenlunde billigt?
havde bare det WG stående fra da jeg boede hjemme, og nu skal det bare lige bruges fremfor at blive smidt ud :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste

lud0mania skrev:pasta er no. 1 når man lige er flyttet hjemmefra og ikke lige har så mange penge til mad :D
hvad for nogle nødder kan du anbefale? for har hørt der er nogle der er bedre end andre..
havde bare det WG stående fra da jeg boede hjemme, og nu skal det bare lige bruges fremfor at blive smidt ud :wink:

Mandler, solsikkekerner, valnød, hasselnød.. Kig i metroen eller LIDL - det er nok mit bedste bud på hvor de er billigst. Har selv købt en 5kg pose i Tyskland 180 kr :lol:

Men IMO, det er bedst at få 'rigtig' mad fremfor alt det pulver! Så spred det mere ud. Ta' mindre om dagen, og spis mere mad.
TRÆN HÅRDT!
Brugeravatar

caps-iii skrev:
lud0mania skrev:pasta er no. 1 når man lige er flyttet hjemmefra og ikke lige har så mange penge til mad :D

Mandler, solsikkekerner, valnød, hasselnød.. Kig i metroen eller LIDL - det er nok mit bedste bud på hvor de er billigst. Har selv købt en 5kg pose i Tyskland 180 kr :lol:

Men IMO, det er bedst at få 'rigtig' mad fremfor alt det pulver! Så spred det mere ud. Ta' mindre om dagen, og spis mere mad.

ja ved godt det er bedst at få rigtig mad, men altså når økonomien ikke lige holder, så er det her skam fint nok til mig indtil bøtten er tom og økonomien er lidt bedre, der så meget lort at betale i starten lige når man er flyttet nemlig..
men tror jeg vil droppe noget af pasta'en og så få købt noget makrel istedet for, det burde kunne fås nogenlunde billigt rundt omkring :wink: det med nødder osv må sku lige vente. :(
Brugeravatar

Styrkeliste

lud0mania skrev:
caps-iii skrev:

ja ved godt det er bedst at få rigtig mad, men altså når økonomien ikke lige holder, så er det her skam fint nok til mig indtil bøtten er tom og økonomien er lidt bedre, der så meget lort at betale i starten lige når man er flyttet nemlig..
men tror jeg vil droppe noget af pasta'en og så få købt noget makrel istedet for, det burde kunne fås nogenlunde billigt rundt omkring :wink: det med nødder osv må sku lige vente. :(

500 gram solsikke kerne kan fåes for ca 20 kr, det har du råd til
Brugeravatar

Reputation point: 15

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster