Har altid haft en stor interesse indenfor bodybuilding, men det er aldrig rigtig kommet videre til noget ordentligt nede i centeret. Har bare diskopumpet en 2-3 gange om ugen, uden kosten rigtig var der. Det er nu 3 uger siden jeg ca stoppede med at træne, og på de 3 uger har jeg læst en masse herinde på siden. Både om kost men også om træningsprogrammer.
Min plan er at fra 1. januar vil jeg begynde seriøst. Vil gerne lige have december måned til lige at hygge og ikke skulle tænke over hvad jeg spiser (selvfølgelig stadig spise fornuftigt). Jeg har siddet og leget lidt med en kostplan, og er kommet frem til noget som jeg selv tror er nogenlunde fornuftigt. Håber i evt. kan rette på hvad i nu syntes skal rettes.
Kostplan:
http://imageshack.us/photo/my-images/705/kostplanr.png/
Med hensyn til træningsprogram har jeg tænkt mig at køre B2B. Har hørt meget godt om det herinde på siden, og at det især også er godt for nybegynder, så den vogn springer jeg simpelthen på.
Jeg er 16 år gammel, 1.76 høj og vejer 81 kilo.
Har fundet frem til mit ligevægtsindtag er på 2530kcal.
Håber på der er nogle af jer gutter, der lige kan hjælpe mig med det sidste, så jeg kan komme i gang med noget ordentlig træning og være godt sommerklar.