Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1321
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1318

Følg bodybuilding.dk på

Kostplan ? :) protein og kalorier.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hejsa, jeg er ret ny her på forummet, men tænkte det var det bedste sted at få hjælp :)

Jeg er gået igang med styrketræning og delvis konditionstræning for 2 måneder siden, og har snakket med min træner om en kostplan. jeg ville bare høre om der er nogen der har nogen gode forslag.

Alder:17
Højde:201cm
Vægt:101kg

Udover det vil jeg også høre om der er nogen der ved hvor meget protein jeg skal indtage efter træning, og om der er noget pulver i kan anbefale (smagsmæssigt :)). Og hvis der er nogen der kan forklare mig lidt om kreatin, og om jeg burde inkludere det.

Jeg træner en blanding af maskiner og frivægte til lår, biceps, triceps, mave, bryst, ryg og skuldre.

Siden jeg min vægt er fin nok er jeg bare interesseret i den bedste måde at opbygge muskler på.

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

bodylab choko er min favorit, men får (link slettet) jordbær på min havregryn om morgenen. Og husk nu og spis sundt generelt, ikke kun nyde godt af proteinshaken efter træning. Få nogle kulhydrater sammen med shaker, evt. rugbrød, bananer osv

Vil mene pga. af din vægt er 35-40g efter træning ideelt til dig. Jeg får 28-30g og vejer 78kg

Nu ikke glem basisøvelserne, dødløft, squat og bænkpres. Jeg vil som mange andre fraråde maskiner og isolationsøvelser(hvor kun én muskel trænes), dog ungtagens triceps og biceps, de skal jo gerne være store :8 .

Hvordan ser dit program ud?

Jeg bruger kreatin, burde du også. Der er en glimrende guide ved købet på (link slettet) med opstartsfase og vedligeholdesesfase:)
The one and only Patman:)
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Træner her: Sønderborg Fitness
Zielkes Fitnessklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (62)
Kostplan: Vis kostplan

hot_fifty skrev:bodylab choko er min favorit, men får (link slettet) jordbær på min havregryn om morgenen. Og husk nu og spis sundt generelt, ikke kun nyde godt af proteinshaken efter træning. Få nogle kulhydrater sammen med shaker, evt. rugbrød, bananer osv

Vil mene pga. af din vægt er 35-40g efter træning ideelt til dig. Jeg får 28-30g og vejer 78kg

Nu ikke glem basisøvelserne, dødløft, squat og bænkpres. Jeg vil som mange andre fraråde maskiner og isolationsøvelser(hvor kun én muskel trænes), dog ungtagens triceps og biceps, de skal jo gerne være store :8 .

Hvordan ser dit program ud?

Jeg bruger kreatin, burde du også. Der er en glimrende guide ved købet på (link slettet) med opstartsfase og vedligeholdesesfase:)

Er du reklamør fra (link slettet)?
Brugeravatar

Træner her: Atletklubben Jyden

Kostplan: Vis kostplan

Havde han skrevet bodylab eller bodyman, var der ikke noget galt vel? Fordi at hot_fifty har haft god erfaring eller kun har læst på get-bigs site, så må han ikke nævne det. Men ja bodylab eller bodyman har også lavet guides, læs hele lortet og lav derfra en vudering. I er sgu nogle underlige typer :roll:

Hurtigt optaligt protein pulver efter træning er bestemt idielt, men sørg for at få et godt måltid så hurtigt som muligt efter en hård træning. Og hurtig optaglige kulhydrater efter træning er også en rigtig god idé.

Kreatin kan du læse om på bodylab men også allle andre steder, søg evt. på google.

Der er opstart faser osv. Nogen repsonser fint på kreatin, hvor det på andre ingen effekt har, det kommer an på om man er non-responser.

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Hjørring Helsestudie
Hobro Helse Sport
Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 232.00
- Dødløft: 232.00

Kostplan: Ingen kostplan