Jeg har udarbejdet et excelark til at lægge kostplaner som jeg gerne vil dele med jer!
Det virker kun i Excel 2010

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

for dit arbejde!
Gerner skrev:Øvøv, har kun excel 2007 :'(
Menfor dit arbejde!

kiiilden skrev:Ser rigtig godt ud.. kanont arbejde![]()
![]()
![]()

Smaaguns skrev:Kan man lave så den måske er predefineret kostplaner?
Så hvis jeg fx skal bulke og indtage 4200 kcal inkl overskud på 500 kcal - så kan man vælge en kostplan som passer til dette - og så kan man selv rette i den hvis der er ting man ikke kan lide eller ønske at bytte ud.
Håber du forstår? Altså så den selv beregner fødevarerne mht fedt,protein,kulhrydratear

Magnus22 skrev:Smaaguns skrev:Kan man lave så den måske er predefineret kostplaner?
Så hvis jeg fx skal bulke og indtage 4200 kcal inkl overskud på 500 kcal - så kan man vælge en kostplan som passer til dette - og så kan man selv rette i den hvis der er ting man ikke kan lide eller ønske at bytte ud.
Håber du forstår? Altså så den selv beregner fødevarerne mht fedt,protein,kulhrydratear
ja, det kan man umiddelbart godt.
mht. protein, kulhydrat og fedt er det ikke svært, men hvis mikronæringsstofferne også skal passe, så får du nogle sjove måltider
Men tak for input, jeg vil tage det til overvejning hvordan en løsning kunne se ud

Smaaguns skrev:Magnus22 skrev:Smaaguns skrev:Kan man lave så den måske er predefineret kostplaner?
ja, det kan man umiddelbart godt.
mht. protein, kulhydrat og fedt er det ikke svært, men hvis mikronæringsstofferne også skal passe, så får du nogle sjove måltider
Men tak for input, jeg vil tage det til overvejning hvordan en løsning kunne se ud
Super! Kunne være lækkert! Ellers fantastisk arbejde!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster