Jeg tabte mig fra 110 kg til 85 kg.. Og har derefter taget på til 88
Mine tal lyder sådan her:
Basalstofskifte: 2017 kcal (8437 kJ)
Energiforbrug: 3126 kcal (13078 kJ)
Min kostplan lægger på ~1500 Kcal. Men er i tvivl om det er for lidt? man siger jo 500 under.. men er det under basalstofskifte eller mit energiforbrug?
vil faktisk gerne cut lidt ned. Så jeg rammer de ca. 80 kg. (for der får jeg ikke skinnebens betændelse når jeg løber)..
Men er i tvivl.. jeg styrketræner 4 gange om ugen lige pt. (back to basics) fordi jeg ingen muskler har på kroppen som er tydelige..
Vil derfor gerne have hjælp til min kostplan.. Har lavet en som jeg plejer at spise.. Vil MEGET gerne have forslag. (synes der er ret meget mad og har faktisk prøvet at fylde lidt ekstra frugt på) Men spørgsmålet er om fordelingen er okay?
Protein: ~36%
Kulhydrater: ~45%
Fedt: ~18%
Eller hvordan burde det være?
På min aftensmad har jeg bare sat 200 gram kylling.. Men spiser ikke kylling hver dag. kan også være svinefillet eller fisk og andre kød ting
Håber jeg kan få lidt hjælp fra jer proffer herinde.. Jeg er ikke kræsen så er meget åben for andre muligheder af mad..
Skal siges der skal kigges på den kostplan fra den 22/6/12... For ligenu prøver jeg bare at skrive ind hvad jeg spiser på en normal dag hvor jeg ikke rigtig prøver at følge noget specielt. Men tænker mig lidt om