Het folkens
Søger noget råd på min kostplan..
Stats:
17 år
73,2 kg
Højde 182 cm
Ligevægtsindtag omkring 2850 kcal

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jonasln skrev:Okay, tak!
Jeg har ændret indholdet af tun, så det er 60g istedet for 90, lavet lidt om på aftensmaden, så det er ved de 40g protein og i stedet sat noget mere grønt på måltidet mellem 14-16

andreasjj skrev:- Hold dig til maks 40 gram protein pr. måltid.

Legend skrev:andreasjj skrev:- Hold dig til maks 40 gram protein pr. måltid.
Nej.
Der er ingen grund til at begrænse mængden af protein i et måltid.

andreasjj skrev:Legend skrev:andreasjj skrev:- Hold dig til maks 40 gram protein pr. måltid.
Nej.
Der er forskel på hvad der kan indtages, og hvor meget der skal til for at mætte musklernes proteinbehov.
Der er mange undersøgelser, med mange forskellige resultater - 40 gram virker generelt som en god tommelfingerregel for hvor meget der maks bør indtages.

jonasln skrev:okay, mange tak!
Jeg har rykket mandlerne efter træning op til morgenmaden i stedet, som du sagde og måltidet klokken 14-16 har jeg halveret indtaget af sødmælk og i stedet tilføjet 100gram kylling filet.
Vil du/i mene den er 'good to go' nu?

Johannes skrev:andreasjj skrev:Legend skrev:andreasjj skrev:- Hold dig til maks 40 gram protein pr. måltid.
Nej.
Der er forskel på hvad der kan indtages, og hvor meget der skal til for at mætte musklernes proteinbehov.
Der er mange undersøgelser, med mange forskellige resultater - 40 gram virker generelt som en god tommelfingerregel for hvor meget der maks bør indtages.
Aha - hvilke undersøgelser helt specifikt?
Hvad med folk kun har 3-4 måltider om dagen men indtager >4000 kcal, skal de så også nøjes med 120-160g protein?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster