Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1447
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1444

Følg bodybuilding.dk på

Kostplan til cut, holder den?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej,

Så skal jeg også til og i gang med at cutte ned. Jeg har lavet en kostplan ud fra alt jeg har læst om emnet, som er vehæftet, hvad siger I til den?

jeg vejer 75
er 174 cm høj
og er 21 år

Jeg tror selv jeg måske skal have lidt protein i fast form i stedet for alt det mælk? og så kommer jeg til at have ret hård løbetræning og selvfølgelig HST program ved siden af for at bibeholde min masse.

Jeg har også tænkt mig at begynde med noget kreatin.

Alt i alt hvad siger I?

Et lille tillægsspørgsmål, er 2000 kcal for højt sat? mit ligevægtsindtag ligger omkring 2500 kcal ...og skal jeg indtage tilsvarende mere mad de dage hvor jeg træner og løber, så jeg samlet set altid når op på 2000 kcal?
Vedhæftede filer
9811-Billede 2.jpg
9811-Billede 2.jpg (72.53 KiB) Vist 367 gange

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Altså jeg kunne forestille mig at du måske ville være lidt sulten i løbet af dagen?
Energi fra væske mætter ikke særlig meget, så på den måde ville det være bedre at få dit protein fra fast føde + At mælk indeholde kaseinprotein frem for valleprotein som de fleste andre ting indeholde.
SIden du har læst artikler om emnet går jeg ud fra du ved hvad forskellen er, derfor synes jeg ikke at du bør have så meget kasein i løbet af dagen, de eneste tidspunkter hvor jeg egentlig ser en fordel i kasein er om aftenen og om morgenen.

Til det med hvor meget du skal indtage på trænings/off dage. Tja, hvis nu du bare satte kalorie indtaget til 2100-2200 hver dag, så må man gå ud fra at det er kompenseret for det problem. Og ellers giv det en uge eller to og så hvor meget du taber dig.

Jeg må indrømme, at 2000 kcal. virker som utrolig lidt, selv om det er cut. Du træner HST + løbeprogram? Det virker ret hårdt.
Jeg selv træner 2-split + en gang løb + en svømmetur hver ugen, og jeg cutter med 3800 kcal.
Aldrig træt af at leve i skyggen?
Brugeravatar

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

Logbog: Vis logbog

hvad laver leverpostej i en kostplan til cut? byt det ud med noget mere proteinrigt og fedtfattigt IMO :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Logbog: Vis logbog

Okay,

Så har jeg mit HST program og kostplan parat, og tak for jeres inputs! Jeg prøver med 2250 kcal for nu og så ser vi på hvordan det går med vægten! Hvad siger I til det?
Vedhæftede filer
4974-Billede 1.jpg
4974-Billede 1.jpg (17.99 KiB) Vist 315 gange
3547-Billede 12.jpg
3547-Billede 12.jpg (79.02 KiB) Vist 346 gange

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online