de første 2-3mdr har vi fået et program der skal træne de store muskel grupper. så træner stortset kun på maskiner lige pt.
jeg cykler til og fra arbejde hver dag, 6KM hver vej ca. og er industritekniker så sidder ikke ned hele dagen.
jeg har læst internettet tynd for gode råd og vejledning mod en god velbalanceret kostplan.
jeg vil tror mit kcal indtag skal ligge på 1500-1700kcal om dagen for at kunne tabe mig et par kilo uden at miste muskler, er dette korrekt?
jeg er 180ca. og vejer 74kilo.
min kost som den ser ud lige nu er således:
klokken:
06:00 1 stk rugbrød mørkt med fedtfattig hamburgryg
09:45 1 stk rugbrød med kyllinge pålæg også fedtfattigt.
11:30 2 stk rugbrød igen med fedtfattig hamburgryf og kylling.
16:00 1 stk rugbrød med ost 30+, det er en halv time for jeg går ned og træner.
18:30-19:00 aftensmad dette er nok det jeg har sværest ved at finde ud af, har noget brocoli og har også spist råkost de sidste par dage.
20:30-21:00 nat snack har hørt fra mange det er godt med nogen proteiner inden man skal sove. tænkte på rugbrød med tun i vand, eller makrel i tomat+rugbrød.
ser den her plan fuldstændig gal ud? tror I jeg ville kunne træne og tabe mig samtidig? jeg er lettere overvægtig og vil gerne smide de der 5-7kg så jeg ser "normal" ud.
problemet er jeg ikk får nok kcal. nogen fejl jeg har lavet i vægten af tingene eller ?
MVH Teiz håber i vil hjælpe mig.
[url]
http://peecee.dk/uploads/082008/kostplan_1.0.jpg[/url] <-- link til billed hvis det er utydeligt.

?
heh glemte lige at klippe det væk af billedet