Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1547
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1544

Følg bodybuilding.dk på

Kostplanen skal kritiseres

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Stats

Højde 178
Vægt 76
Alder 20
Trænet 3år
Ligevægt 3000kcal
Mål Bulk

Hvis i spørger mig er der nok for meget protein, men det er det mad som jeg kan li og har muligheden for at lave, men hvis det viser sig at det er helt ude i skuret, må jeg jo lave det om, kom med en vurdering :)

kostplan
Light weight BABY!!!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Nørresundby

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis dit ligevægtsindtag er 3000Kcal som du skrive, så vil du ligge 1200Kcal i overskud, hvilket vil lave din 6-pack om til en tønde i løbet af no time :)
500Kcal i overskud som max vil jeg sige, alt masse udover er jo bare fedt anyway, en øgning af ens kropsvægt på 1-2kg om måneden er et fornuftigt mål at gå efter.
Men ellers ser madvarene fornuftige nok ud, er dog ikke fan af WG og ved at fjerne dem fra din kostplan vil du ligge i 450Kcal overskud, en no brainer her :)
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)

Sakin skrev:Hvis dit ligevægtsindtag er 3000Kcal som du skrive, så vil du ligge 1200Kcal i overskud, hvilket vil lave din 6-pack om til en tønde i løbet af no time :)
500Kcal i overskud som max vil jeg sige, alt masse udover er jo bare fedt anyway, en øgning af ens kropsvægt på 1-2kg om måneden er et fornuftigt mål at gå efter.
Men ellers ser madvarene fornuftige nok ud, er dog ikke fan af WG og ved at fjerne dem fra din kostplan vil du ligge i 450Kcal overskud, en no brainer her :)

Jaa det forstår jeg også godt, men har prøvet med 500 kcal, det giver ikke rigtigt noget på mig, jeg skulle nok lige have sagt at jeg til daglig arbejder som tømrer, hvilket nok får ligevægtsindtaget til at stige lidt :)
Light weight BABY!!!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørresundby

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 210.00

MadsMortensen skrev:
Sakin skrev:Hvis dit ligevægtsindtag er 3000Kcal som du skrive, så vil du ligge 1200Kcal i overskud, hvilket vil lave din 6-pack om til en tønde i løbet af no time :)

Jaa det forstår jeg også godt, men har prøvet med 500 kcal, det giver ikke rigtigt noget på mig, jeg skulle nok lige have sagt at jeg til daglig arbejder som tømrer, hvilket nok får ligevægtsindtaget til at stige lidt :)

Så er dit ligevægtsindtag heller ikke på 3000Kcal, kan godt være en eller anden beregner har givet dig det tal, men ens ligevægtsindtag er nu engang den mængde Kcal man kan indtage og holde sin vægt stabil, så kan være dit ligevægtsindtag nok nærmere er 3500-3600Kcal
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)

Drop Weightgaineren. Det er overflødige kalorier og proteiner.
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster