Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1479
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1476

Følg bodybuilding.dk på

Kosttilskud

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Har tænkt mig at købe Weightgainer, Udos choice, omnimin og måske Koffeintabletter og Kasseinprotein. Er det for meget at købe hvis man lige er begyndt? Jeg har en meget fornuftig kost, men efter at have læst en post af Kuglen her den anden dag, synes jeg at Kassein lyder som et godt produkt at indtage inden man skal sove. Koffeintabletter er fordi jeg generelt er ret træt (Bliver så også nødt til at ændre mine sovevaner) men hvad synes i?

Alt er fra bodylab/bodyman ofc.
Profit before people!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Gunni skrev:Har tænkt mig at købe Weightgainer, Udos choice, omnimin og måske Koffeintabletter og Kasseinprotein. Er det for meget at købe hvis man lige er begyndt? Jeg har en meget fornuftig kost, men efter at have læst en post af Kuglen her den anden dag, synes jeg at Kassein lyder som et godt produkt at indtage inden man skal sove. Koffeintabletter er fordi jeg generelt er ret træt (Bliver så også nødt til at ændre mine sovevaner) men hvad synes i?

Jeg vil mene at du bare burde få 8 timers søvn. for er det tilfældet at du får mindre så er det nok svaret på hvorfor du er træt. Jeg synes ikke du behøver at købe kasseinprotein og Weightgainer. For det løber altså hurtigt op i et par 1000.
The best activity for your health is pumping & humping - Arnold Schwarznegger
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh

Træner her: Dragør Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 220.00

Weightgainer - bør kun anvendes, hvis du f.eks. har svært ved at tage på i vægt og er igang med at bulke etc.

UDO's Choice - et ok produkt, men dyrt i længden. Der er andre sunde alternativer til olie, f.eks. solsikkekerne og mandler.

Omnimin - ok allround vitamin... :P

Koffein - giver alletiders boost, men hvorfor ikke ændre dine sovevaner først og evt. kigge lidt mere på kosten for at holde et stabilt blodsukker. Herved undgår du at bruge for mange af disse tabletter.

Kassein - Ja, der er mange meninger om dette. Tror det er et udemærket produkt, dog uden selv at have prøvet det. Skal dog nok selv prøve det en dag...

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitness World Aalborg

En dåse tun kan fint gøre det inden sengetid og så evt. supler med noget skummet/minimælk hvis du har brug for mere protein til natten :D
Uanset hvad du laver, så altid tænk positivt - Det skaber de bedste resultater!

Støt http://www.Bodyman.dk / http://www.Bodylab.dk
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 155.00

Gunni skrev:Har tænkt mig at købe Weightgainer, Udos choice, omnimin og måske Koffeintabletter og Kasseinprotein. Er det for meget at købe hvis man lige er begyndt? Jeg har en meget fornuftig kost, men efter at have læst en post af Kuglen her den anden dag, synes jeg at Kassein lyder som et godt produkt at indtage inden man skal sove. Koffeintabletter er fordi jeg generelt er ret træt (Bliver så også nødt til at ændre mine sovevaner) men hvad synes i?

Koffein skal du ikke bruge hvis du generelt ALTID er træt...så skal du løse det grundlæggende problem først.

Anvendelse af koffein er som at låne penge i banken. De (søvnen) skal betales tilbage senere...

Kosttilskud: En nybegynder kan sagtens bruge en lang række kosttilskud. Vi kan kun sige om du har behov for dem ved at kende din øvrige kost.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

*JJ* skrev:Weightgainer - bør kun anvendes, hvis du f.eks. har svært ved at tage på i vægt og er igang med at bulke etc.

UDO's Choice - et ok produkt, men dyrt i længden. Der er andre sunde alternativer til olie, f.eks. solsikkekerne og mandler.

Omnimin - ok allround vitamin... :P

Koffein - giver alletiders boost, men hvorfor ikke ændre dine sovevaner først og evt. kigge lidt mere på kosten for at holde et stabilt blodsukker. Herved undgår du at bruge for mange af disse tabletter.

Kassein - Ja, der er mange meninger om dette. Tror det er et udemærket produkt, dog uden selv at have prøvet det. Skal dog nok selv prøve det en dag...

1) Jeg benytter skam også weight gainer under cut! Det passer perfekt efter træningen...

2) Hvis du spiser mandler og tilføjer solsikkeolie, så har du stadig ikke fået nogen n-3 fedtsyrer i væsentlig grad! Du skal huske denne fedtsyre er essentiel. En vestlig kost indeholder i forvejen ALT for mange n-6 fedtsyrer: faktisk lyder forholdet mellem n3:n6 på 1:20, men burde snarere være 1:3...

3) Jeg er enig med hensyn til koffeindebatten! Denne bør ikke købes på grund af manglende træthed GENERELT, men kan bruges, hvis man en dag i ny og næ føler sig lettere uoplagt til træningen! Hvad angår søvn, så er reglen altså stadigvæk ikke minimum otte timers søvn - det forklarede jeg vist også en anden bruger for blot få dage siden, men jeg kan desværre ikke finde vores diskussion mere...
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)
Kostplan: Vis kostplan

Det var faktisk mest Kassein og Koffeintableter jeg var i tvivl om. Kan godt se jeg må have ændret mine sovevaner... Jeg sover ca 8 timer hver dag, men jeg er stadigt meget træt om dagen generelt :s meget irriterende her nu hvor jeg lige er startet på Gym. Kan godt være jeg i første omgang lige skal spring Koffeintabletter og Kassein over, men synes nu de andre ting er OK. Udo's choice er jo nice til at få de essentielle fedtsyrer, og omnimin er jo godt nok til at få vitaminer og mineraler ind. Håber ikke jeg tager helt fejl, ret mig endelig :)

Jeg indtager omkring 6 måltider om dagen, og jeg har i den seneste uge holdt mig ca på mit ligevægtsindtag så jeg regner med at weightgainer kunne være et sidste lille boost for at få de sidste kalorier. Havde også mest tænkt mig at købe Weightgainer for at kunne indtage en PWO shake eller en shake før træning osv.

MVH GUNNI :)

MVH Gunni :)
Profit before people!
Brugeravatar

Tak for alle svarene forresten

J-S-O:

Jeg læste forersten også den tråd hvor vi kom frem til at 8 timer søvn ikke var et minimumskrav. (Vil dog mene at 10 timer var minimumskrav for mig, men sådan er vi jo alle forskellige)
Profit before people!
Brugeravatar

Her er tråden forresten,
viewtopic.php?t=11760&highlight=s%F8vn
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing