Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1722
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1720

Følg bodybuilding.dk på

Kosttilskud

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg har et spørgsmål mht kosttilskud.

Jeg bruger p.t protein og carbs pulver.

Men overvejer stærkt at at købe BCAA. det skulle så vidt jeg har kunne læse mig frem til nedsætte nedbrydelsen eller er jeg helt forkert på den?

Har også læst lidt om kreatin men 3g på en hel dag og det skulle give mere styrke, hurtigere restitution vidt jeg har kunne læse eller er jeg helt galt på den?

Men ville jeg godt kunne blande, protein,carbs,bcaa og kreatin i én shake og giver det nogen ulemper? Vil gerne høre om i gør det samme eller hvordan i gør.

Jeg blander 35 g proteinpulver og 70-80 g carbs, men så skulle jeg blande 2 g bcaa og 3 gram kreatin eller er jeg helt galt på den?

Håber at kunne få svar, tak på forhånd :)

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du endelig vil benytte dig af bcaa, så kan det være godt intra workout. Altså at du drikker det under træningen.
Kreatin er godt. Du kan også købe beta alanin, som du selv kan undersøge.

Du skal bare huske, at du spilder penge hvis du ikke har styr på makrofordelingen. Hvis du ikke ligger i kalorieoverskud, hvis du vil vokse, så er det spild af penge. Hvis du vil tabe dig, så kan det dog godt assistere dig, hvis du ligger i kalorieunderskud.

Reputation point: 25

Thelittleone skrev:Hvis du endelig vil benytte dig af bcaa, så kan det være godt intra workout. Altså at du drikker det under træningen.
Kreatin er godt. Du kan også købe beta alanin, som du selv kan undersøge.

Du skal bare huske, at du spilder penge hvis du ikke har styr på makrofordelingen. Hvis du ikke ligger i kalorieoverskud, hvis du vil vokse, så er det spild af penge. Hvis du vil tabe dig, så kan det dog godt assistere dig, hvis du ligger i kalorieunderskud.

Men bcaa hjælper det ikke også efter træning? altså man kan vel benytte det før,under og efter. Men mit formål var efter et det skidt da?

Men det virker vel både om man vil tabe sig, eller tage på men jeg skal tabe mig men hensigten med de her produkter er efter jeg er nede på hvad jeg skal så at tage på.

Men mht makrofordelingen har jeg en beregner som holder styr på alt hvad jeg indtager :)

BCAA er der i dit whey protein. Det er spild af tilskud at tilføje mere bcaa til dit produkt. Før træning kan være hensigtsmæssigt, hvis du træner fastet. Jeg vil dog personligt kun drikke det under træningen.

Reputation point: 25

Thelittleone skrev:BCAA er der i dit whey protein. Det er spild af tilskud at tilføje mere bcaa til dit produkt. Før træning kan være hensigtsmæssigt, hvis du træner fastet. Jeg vil dog personligt kun drikke det under træningen.

Så man skal enten indtage det før eller under træning.

Men kan man godt blande protein,carbs og kreatin i én shake uden det giver negativ effekt?

moko_kai skrev:
Thelittleone skrev:BCAA er der i dit whey protein. Det er spild af tilskud at tilføje mere bcaa til dit produkt. Før træning kan være hensigtsmæssigt, hvis du træner fastet. Jeg vil dog personligt kun drikke det under træningen.

Men kan man godt blande protein,carbs og kreatin i én shake uden det giver negativ effekt?

Det kan du sagtens, ja :)
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 222

Logbog: Vis logbog

Valeurvaleur skrev:
moko_kai skrev:

Det kan du sagtens, ja :)

Jeg siger tak :)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster