Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Manson skrev:Måske du kan lokke brugeren, Pind, til at svare på dette. Han er nemlig læge, og har derfor sikkert svaret.

katouler skrev:Manson skrev:Måske du kan lokke brugeren, Pind, til at svare på dette. Han er nemlig læge, og har derfor sikkert svaret.
Kig længere oppe i tråden (:
Jeg har i hvert fald ikke.

Manson skrev:katouler skrev:Manson skrev:Måske du kan lokke brugeren, Pind, til at svare på dette. Han er nemlig læge, og har derfor sikkert svaret.
Jeg har set det, tak ;) Jeg tænkte helt konkret på, om det vil være en god ide at få ordineret testosteron af lægen.
Det burde Pind kunne svare på, da han er læge.
Vi andre har ikke samme faglige viden/uddannelse, til at kunne svare på den slagsJeg har i hvert fald ikke.
Jeg skulle være mere præcis i min henvisning. Det beklager jeg

bazinga skrev:Manson skrev:katouler skrev:Manson skrev:Måske du kan lokke brugeren, Pind, til at svare på dette. Han er nemlig læge, og har derfor sikkert svaret.
Jeg har set det, tak ;) Jeg tænkte helt konkret på, om det vil være en god ide at få ordineret testosteron af lægen.
Vi andre har ikke samme faglige viden/uddannelse, til at kunne svare på den slagsJeg har i hvert fald ikke.
Der er forskel på at læse medicin og så det at være færdiguddannet læge.

Manson skrev:bazinga skrev:Manson skrev:katouler skrev:Manson skrev:Måske du kan lokke brugeren, Pind, til at svare på dette. Han er nemlig læge, og har derfor sikkert svaret.
Der er forskel på at læse medicin og så det at være færdiguddannet læge.
Hehe, så fik vi lige det på plads ;)
Jeg ved ikke, hvad du gerne vil sige med det? Det lyder som om, at du ikke tror på, at Pind kan svare på spørgsmålet?
Ej, selvfølgelige er der forskel på et være færdiguddannet eller ej. Jeg troede faktisk, Pind var færdiguddannet læge. Men mon ikke han kan svare på spørgsmålet alligevel, selvom han ikke er færdig med uddannelsen endnu.
Hvis du kender svaret, vil trådstarteren helt sikkert gerne høre dit svar.
Jeg kan desværre ikke hjælpe

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster