Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1308
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1306

Følg bodybuilding.dk på

Kreatin fra Bodylab

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej,

Da jeg i går åbnede min nyankommet kratindåse fra bodylab, opdagede jeg til min store forvirring at den "måleske", som der nævnes i ambelagen ikke er at finde. Min ummidelbare tanke er, at den er væk i mit pulver, men hvad ved jeg..? Jeg har prøvet at lede, så godt, som man nu kan, men jeg fandt den ikke....

Så jeg prøvede at veje pulveret på mit køkkenvægt (også fra bodylab), og der viste den 3 forskkellige tal (hhv. 1 gram, 2 gram og 3 gram), når der kom den samme mængde pulver på vægten hver gang.
Spørgsmålet er,

- Ved nogen om at jeg KUN kan bestille en måleske fra bodylab?
- hvad gør jeg med vægten? dør jeg, hvis det pludselig bliver 4/5 gram pulver, som jeg indtager?
- (off-topic) der står, at pulveret skal i noget væske, omrystet og indtages immediately. Er der noget galt i, at pulveret smides i min shake hjemmefra, blandes, også indtages efter træning - ca. 2 timer senere?

Jeg takker.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

M - B skrev:- Ved nogen om at jeg KUN kan bestille en måleske fra bodylab?

Jeg mener at man på et tidspunkt kunne tilføje den til indkøbskurven - men måske husker jeg forkert. Send dem en mail, og spørg om de kan sende dig en :)

M - B skrev:- hvad gør jeg med vægten? dør jeg, hvis det pludselig bliver 4/5 gram pulver, som jeg indtager?

Nej. Overskydent kreatin vil blive udskilt igennem urinen.

M - B skrev:- (off-topic) der står, at pulveret skal i noget væske, omrystet og indtages immediately. Er der noget galt i, at pulveret smides i min shake hjemmefra, blandes, også indtages efter træning - ca. 2 timer senere?

Tilsæt vand i centret. Ved tilføjelsen af vand, påbegynder degradering af kreatin til kreatinin - så hvis du vil have mest muligt ud af din kreatin, så gør du som forskrevet, og venter med at tilsætte vand.
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog

mic skrev:
M - B skrev:- Ved nogen om at jeg KUN kan bestille en måleske fra bodylab?

Jeg mener at man på et tidspunkt kunne tilføje den til indkøbskurven - men måske husker jeg forkert. Send dem en mail, og spørg om de kan sende dig en :)

M - B skrev:- hvad gør jeg med vægten? dør jeg, hvis det pludselig bliver 4/5 gram pulver, som jeg indtager?

Nej. Overskydent kreatin vil blive udskilt igennem urinen.

M - B skrev:- (off-topic) der står, at pulveret skal i noget væske, omrystet og indtages immediately. Er der noget galt i, at pulveret smides i min shake hjemmefra, blandes, også indtages efter træning - ca. 2 timer senere?

Tilsæt vand i centret. Ved tilføjelsen af vand, påbegynder degradering af kreatin til kreatinin - så hvis du vil have mest muligt ud af din kreatin, så gør du som forskrevet, og venter med at tilsætte vand.

2 timer i vand vil stort set ingen effekt have på kreatinen :)
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

M - B skrev:Hej,

Da jeg i går åbnede min nyankommet kratindåse fra bodylab, opdagede jeg til min store forvirring at den "måleske", som der nævnes i ambelagen ikke er at finde. Min ummidelbare tanke er, at den er væk i mit pulver, men hvad ved jeg..? Jeg har prøvet at lede, så godt, som man nu kan, men jeg fandt den ikke....

Så jeg prøvede at veje pulveret på mit køkkenvægt (også fra bodylab), og der viste den 3 forskkellige tal (hhv. 1 gram, 2 gram og 3 gram), når der kom den samme mængde pulver på vægten hver gang.
Spørgsmålet er,

- Ved nogen om at jeg KUN kan bestille en måleske fra bodylab?
- hvad gør jeg med vægten? dør jeg, hvis det pludselig bliver 4/5 gram pulver, som jeg indtager?
- (off-topic) der står, at pulveret skal i noget væske, omrystet og indtages immediately. Er der noget galt i, at pulveret smides i min shake hjemmefra, blandes, også indtages efter træning - ca. 2 timer senere?

Jeg takker.

Den ligger med 99,9% garanti i bøtten alligevel.

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

ckp2906 skrev:
mic skrev:
M - B skrev:Tilsæt vand i centret. Ved tilføjelsen af vand, påbegynder degradering af kreatin til kreatinin - så hvis du vil have mest muligt ud af din kreatin, så gør du som forskrevet, og venter med at tilsætte vand.

2 timer i vand vil stort set ingen effekt have på kreatinen :)

Ummidelbart forstår jeg mic's indlæg på to måder.
a) gør som der skrevet - fair nok.
b) tilsæt vand.. man kan vel ligeså godt tilsætte mælk? Eller er der noget der siger imod det?

@ckp2906:
Så jeg kan godt blande det op hjemmefra?
Brugeravatar

Styrkeliste

SienZ skrev:Den ligger med 99,9% garanti i bøtten alligevel.

Jeg vil hellere sætte den til 100 %.
Men den eneste måde jeg ser til at finde den på er, at hælde al indholdet ud og finde skeen, for derefter at smide det hele ind igen.. way to messy.
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster