Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

curls skrev:Okay..
Har nemlig hørt at man ikke får noget ud af det..Hvis man er en nybegynder.

Pumperen Fra Ama'r skrev:Kreatin er det eneste produkt som er bevist at det virkelig hjælper, i forehold til protein pulver. Noget jeg har læst i en artikkel som jeg fik af en ven. Jeg siger ikke at det nødvendigvis er rigtigt! Men jeg syntes at kreatin har hjulpet mig til større fremskridt end protein pulver !

curls skrev:Hej igen
Jeg har læst en artikel her inde om at det er bedst at indtag kreatin efter træning...
Men jeg har hørt at det er bedst om morgen, da kroppen optag det bedst.
Hvad er mest rigtigt???

Rosendal skrev:curls skrev:Hej igen
Jeg har læst en artikel her inde om at det er bedst at indtag kreatin efter træning...
Men jeg har hørt at det er bedst om morgen, da kroppen optag det bedst.
Hvad er mest rigtigt???
For det første hvorfor kun kreatin 1 gang dagligt? Hvis vi snakker loading periode er det 4 x 5g, og efter de først 5 dage 2 x 5g, Selv tager jeg før træning og sammen med aftensmad..

curls skrev:Jeg mente i vedligholdses perioden...
Vil det sige at det ik er bedre at tag det om morgen?? (da jeg har hørt at man optager det bedst der)

Kreatinsupplementering medfører i de fleste tilfælde en forøgelse af kropsvægten. Stigningen er typisk på 0.5-2 kg i forbindelse med den initielle loadingfase (20-25 g kreatin/dag, 5-7 dage), og i den efterfølgende fase med med lavere doser (5-10 g/dag, 30-60 dage) kan der optræde stigninger på 1-7 kg (Kreider 1998). Imidlertid øges kropsvægten ikke altid, idet ikke alle individer responderer positivt på kreatinindtagelse (omkring 10-30% gør ikke). Den initielle øgning i kropsvægt menes primært at være relateret til en øget tilbageholdelse af vand i kroppen
Et helt nyt studie der viser at indtagelse af kreatin lige efter træning giver større muskelvækst end når kreatinindtagelsen er forskudt ift. træningen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster