Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Folmand skrev:Du må gerne have kreatin med på ferie. Men synes bare du skal udnytte ugerne som pause fra Kreatinen og så bare give den gas når du kommer hjem. Det anbefales allilgevel at holde pause en gang i mellem.

Folmand skrev:Du må gerne have kreatin med på ferie. Men synes bare du skal udnytte ugerne som pause fra Kreatinen og så bare give den gas når du kommer hjem. Det anbefales allilgevel at holde pause en gang i mellem.

eus skrev:Folmand skrev:Du må gerne have kreatin med på ferie. Men synes bare du skal udnytte ugerne som pause fra Kreatinen og så bare give den gas når du kommer hjem. Det anbefales allilgevel at holde pause en gang i mellem.
Vi snakker lufthavn, mon ikk de bliver mistænkelige ved en bøtte hvidt pulver....?! Jeg har loadet for 2 uger siden....Så det ville være maks ærgerlig at skulle til at gøre det igen..

lassah skrev:eus skrev:Folmand skrev:Du må gerne have kreatin med på ferie. Men synes bare du skal udnytte ugerne som pause fra Kreatinen og så bare give den gas når du kommer hjem. Det anbefales allilgevel at holde pause en gang i mellem.
Vi snakker lufthavn, mon ikk de bliver mistænkelige ved en bøtte hvidt pulver....?! Jeg har loadet for 2 uger siden....Så det ville være maks ærgerlig at skulle til at gøre det igen..
Jeg har haft kreatin med ud at flyve 2 gange. Begge til Italien - ingen problemer der! De har slet ikke bemærket det faktisk.

Mandenibusken999 skrev:Undskyld OT men en ven som er ret erfaren træner påstår at hvis man tager kreatin i mere end 5 måneder mister kroppen sin evne til selv at producere det. Jeg er dybt uenig og tror bare han har misforstået det med at kroppen producerer mindre kreatin lige når man har stoppet en cyklus. Men er det ellers sandt det han siger?
Mandenibusken999 skrev:Undskyld OT men en ven som er ret erfaren træner påstår at hvis man tager kreatin i mere end 5 måneder mister kroppen sin evne til selv at producere det. Jeg er dybt uenig og tror bare han har misforstået det med at kroppen producerer mindre kreatin lige når man har stoppet en cyklus. Men er det ellers sandt det han siger?

J-S-O skrev:Kroppen mister dog IKKE sin evne til at producere kreatin; det er blevet bevist at denne proces er fuldt reversibel, og egensyntesen af kreatin startes igen, når supplementationen af kreatin er ophørt!

Xerholt skrev:J-S-O skrev:Kroppen mister dog IKKE sin evne til at producere kreatin; det er blevet bevist at denne proces er fuldt reversibel, og egensyntesen af kreatin startes igen, når supplementationen af kreatin er ophørt!
Hvis den er fuld reversibel, hvorfor så holde den måneds pause hver 3. måned som er anbefalet?? Det er vel et eller andet sted for at kroppen selv skal have lov til at producere den mængde kreatin vi har brug for, og for ikke at glemme hvordan. eller?

J-S-O skrev:Xerholt skrev:J-S-O skrev:Kroppen mister dog IKKE sin evne til at producere kreatin; det er blevet bevist at denne proces er fuldt reversibel, og egensyntesen af kreatin startes igen, når supplementationen af kreatin er ophørt!
Hvis den er fuld reversibel, hvorfor så holde den måneds pause hver 3. måned som er anbefalet?? Det er vel et eller andet sted for at kroppen selv skal have lov til at producere den mængde kreatin vi har brug for, og for ikke at glemme hvordan. eller?
Såvidt jeg er orienteret, så ved man ikke om der kan ske en nedregulering af antallet af kreatin transportører, når man indtager kreatin over længere perioder! Desuden ved man, at koncentrationen af kreatinfosfat i skeletmuskulaturen stiger markant i starten, men topper på et tidspunkt, hvorefter det stille og roligt falder mod det oprindelig niveau af kreatinfosfat. Hvis ovenstående er korrekt, så kan man formode at kreatinfosfatet forbliver i ekstracellulærevæsken, og altså ikke diffunderer ind i cellen, hvor man kan drage nytte af den...

Xerholt skrev:J-S-O skrev:Xerholt skrev:J-S-O skrev:Kroppen mister dog IKKE sin evne til at producere kreatin; det er blevet bevist at denne proces er fuldt reversibel, og egensyntesen af kreatin startes igen, når supplementationen af kreatin er ophørt!
Såvidt jeg er orienteret, så ved man ikke om der kan ske en nedregulering af antallet af kreatin transportører, når man indtager kreatin over længere perioder! Desuden ved man, at koncentrationen af kreatinfosfat i skeletmuskulaturen stiger markant i starten, men topper på et tidspunkt, hvorefter det stille og roligt falder mod det oprindelig niveau af kreatinfosfat. Hvis ovenstående er korrekt, så kan man formode at kreatinfosfatet forbliver i ekstracellulærevæsken, og altså ikke diffunderer ind i cellen, hvor man kan drage nytte af den...
Dvs. for at få størst udbytte at kreatintilskuddet, og størst mulig optag i kroppen af det man indtager, så bør man holde en pause i ny og næ.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster