Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Berg89 skrev:Hej bb'ers. Jeg er ved at afslutte 2 måneders indtag af kreatin og vil tage en måned uden. Jeg læste så for nylig at mit proteinpulver også indeholder kreatin, dog kun 1g Per Shake hvilket vil sige jeg får 2-3G om dagen af mine shakes. Mit spørgsmål er derfor om jeg også skal holde en måneds pause fra mit protein for at sikre egenproduktionen af kreatin eller er mængden så lille at jeg godt kan fortsætte? Det skal siges at jeg bulker og derfor meget nødigt vil undvære mine shakes da der er rigtig mange kalorier i og ellers har svært ved at nå det kalorieindtag jeg har brug for. Håber i kan hjælpe:).

Berg89 skrev:Hej bb'ers. Jeg er ved at afslutte 2 måneders indtag af kreatin og vil tage en måned uden. Jeg læste så for nylig at mit proteinpulver også indeholder kreatin, dog kun 1g Per Shake hvilket vil sige jeg får 2-3G om dagen af mine shakes. Mit spørgsmål er derfor om jeg også skal holde en måneds pause fra mit protein for at sikre egenproduktionen af kreatin eller er mængden så lille at jeg godt kan fortsætte? Det skal siges at jeg bulker og derfor meget nødigt vil undvære mine shakes da der er rigtig mange kalorier i og ellers har svært ved at nå det kalorieindtag jeg har brug for. Håber i kan hjælpe:).

danielbech skrev:der er noget jeg virkelig ikke forstår?
1300 kcal per servering, og du får 3 per dag, dvs 3900 kcal om dagen fra shakes?
noget siger mig at din kost ikke spiller helt.

Misterhamper skrev:danielbech skrev:der er noget jeg virkelig ikke forstår?
1300 kcal per servering, og du får 3 per dag, dvs 3900 kcal om dagen fra shakes?
Selvfølgelig tager han ikke 1,5++ kg pulver om dagen. Han snakker i KJ.

danielbech skrev:Misterhamper skrev:danielbech skrev:der er noget jeg virkelig ikke forstår?
Selvfølgelig tager han ikke 1,5++ kg pulver om dagen. Han snakker i KJ.
er du nu sikker på det?
Dynamize Supermass Gainer indeholder 1300 kcal per servering. og han siger han tager 3 shakes om dagen?
Snakker du i kcal eller KJ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster