Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1524
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1522

Følg bodybuilding.dk på

Kreatin i shakes

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej bb'ers. Jeg er ved at afslutte 2 måneders indtag af kreatin og vil tage en måned uden. Jeg læste så for nylig at mit proteinpulver også indeholder kreatin, dog kun 1g Per Shake hvilket vil sige jeg får 2-3G om dagen af mine shakes. Mit spørgsmål er derfor om jeg også skal holde en måneds pause fra mit protein for at sikre egenproduktionen af kreatin eller er mængden så lille at jeg godt kan fortsætte? Det skal siges at jeg bulker og derfor meget nødigt vil undvære mine shakes da der er rigtig mange kalorier i og ellers har svært ved at nå det kalorieindtag jeg har brug for. Håber i kan hjælpe:).

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Berg89 skrev:Hej bb'ers. Jeg er ved at afslutte 2 måneders indtag af kreatin og vil tage en måned uden. Jeg læste så for nylig at mit proteinpulver også indeholder kreatin, dog kun 1g Per Shake hvilket vil sige jeg får 2-3G om dagen af mine shakes. Mit spørgsmål er derfor om jeg også skal holde en måneds pause fra mit protein for at sikre egenproduktionen af kreatin eller er mængden så lille at jeg godt kan fortsætte? Det skal siges at jeg bulker og derfor meget nødigt vil undvære mine shakes da der er rigtig mange kalorier i og ellers har svært ved at nå det kalorieindtag jeg har brug for. Håber i kan hjælpe:).

Brug noget andet pulver.

Jeg indtager dagligt 4 gram kreatin, så 2-3 gram som er anbefalet mange steder, er såvidt jeg ved nok til at du ikke får gang i egenproduktionen. Se om du kan skaffe noget pulver uden kreatin.

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Det var det jeg frygtede:), men tak for den hurtige respons. Har bare svært ved at finde andre shakes med et kalorieindhold på 1300 Per servering, hvilket virkeli har hjulpet mig med min træning.

Berg89 skrev:Hej bb'ers. Jeg er ved at afslutte 2 måneders indtag af kreatin og vil tage en måned uden. Jeg læste så for nylig at mit proteinpulver også indeholder kreatin, dog kun 1g Per Shake hvilket vil sige jeg får 2-3G om dagen af mine shakes. Mit spørgsmål er derfor om jeg også skal holde en måneds pause fra mit protein for at sikre egenproduktionen af kreatin eller er mængden så lille at jeg godt kan fortsætte? Det skal siges at jeg bulker og derfor meget nødigt vil undvære mine shakes da der er rigtig mange kalorier i og ellers har svært ved at nå det kalorieindtag jeg har brug for. Håber i kan hjælpe:).

Hvilket proteinpulver bruger du? bare af ren nysgerrighed :)

Dymatize Super Mass Gainer. Kan anbefales til alle der har svært ved at tage på. Personligt har jeg ikke kunne få nok kalorier gennem kost alene så thumbs up for en kaloriebombe som den her:)

der er noget jeg virkelig ikke forstår?
1300 kcal per servering, og du får 3 per dag, dvs 3900 kcal om dagen fra shakes?

noget siger mig at din kost ikke spiller helt.
Brugeravatar

danielbech skrev:der er noget jeg virkelig ikke forstår?
1300 kcal per servering, og du får 3 per dag, dvs 3900 kcal om dagen fra shakes?

Selvfølgelig tager han ikke 1,5++ kg pulver om dagen. Han snakker i KJ.
Nubretpumper
Brugeravatar

Tager 3 på træningsdage eller hvis jeg en dag er meget på farten. Den 3. Skal gøre op for det jeg forbrænder i centret da jeg er hard gainer og i 3 år har siddet på samme vægt. Jeg er helt klar over at det er et højt kalorieindtag da det bestemt ikke er en måltidserstatning, men med et højt stofskifte og så lang tid på samme vægt besluttede jeg mig for at kaste mig ud i det. Har givet gode resultater indtil videre.

Misterhamper skrev:

er du nu sikker på det?

Dynamize Supermass Gainer indeholder 1300 kcal per servering. og han siger han tager 3 shakes om dagen?

Snakker du i kcal eller KJ?
Brugeravatar

danielbech skrev:
Misterhamper skrev:

er du nu sikker på det?

Dynamize Supermass Gainer indeholder 1300 kcal per servering. og han siger han tager 3 shakes om dagen?

Snakker du i kcal eller KJ?

Ja det kan jeg godt, det var alligevel en del
Nubretpumper
Brugeravatar

Ahh ja. Det er fordi en servering består af to scoops men de selv kun anbefaler en. Jeg kører en halv servering 3 gange om dagen. Lyder også mere rigtigt :).

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster