Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Starpen skrev:Nu har jeg læst flere steder, at kreatin bliver til "noget andet" hvis det står efter opblanding. Jeg har aldrig læst om det og kommer til at tænke; jeg blander min shake (med carbs og kreatin) før jeg tager til træning, er i centret ca. 2 timer og drikker den derefter. Når kreatin at omdannes inden jeg slynger den ned?

Raaert skrev:Har næsten lige lavet et lignende topic.. og der fik jeg at vide at jeg skulle drikke den lige med det samme, og ikke lade den stå i et par timer eller mere.. så det er vist meget vidt hvad folk siger... følger lige med her og ser om der kommer noget konkret.

Spm: Hvad skal jeg blande kreatin op med?
Jørgen Storm: Kreatin kan blandes i præcis den væske du ønsker. Du kan bruge lige præcis det fluidum, der passer dig bedst, - inklusive postevand!
Tidligere troede man, at en betydelig insulinrespons var nødvendig for at sikre, at kreatinet blev effektivt optaget af musklerne, men i dag ved man, at der ikke er nogen praktiske problemer forbundet med at nå musklernes mætningspunkt, - uanset væske valg. Men det smager nok bedre i juice end i postevand!
Kreatin kan blandes i præcis den væske du ønsker - DOG bør det ikke ligge for længe i væsken så tilsæt denne lige inden du indtager kreatinen.

mic skrev:Raaert skrev:Har næsten lige lavet et lignende topic.. og der fik jeg at vide at jeg skulle drikke den lige med det samme, og ikke lade den stå i et par timer eller mere.. så det er vist meget vidt hvad folk siger... følger lige med her og ser om der kommer noget konkret.
JEG var 'en af dem der sagde at du skulle drikke den med det samme.. ..og det mener jeg stadig.. ...med mindre der altså er belæg for at tro andet (?)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster