Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Det er en god ide at indtage kreatin sammen med druesukker pga. insulin spiket

Optimisten skrev:Bay skrev:Det er en god ide at indtage kreatin sammen med druesukker pga. insulin spiket
Der er så vidt jeg har læst ingen grund til dette, så længe musklerne er mættet, er tidpunket ligemeget.

Bay skrev:Optimisten skrev:Bay skrev:Det er en god ide at indtage kreatin sammen med druesukker pga. insulin spiket
Der er så vidt jeg har læst ingen grund til dette, så længe musklerne er mættet, er tidpunket ligemeget.
Musklerne er ikke mættede efter træning

Optimisten skrev:Bay skrev:Optimisten skrev:Bay skrev:Det er en god ide at indtage kreatin sammen med druesukker pga. insulin spiket
Musklerne er ikke mættede efter træning
Nej, men da kreatinen skal bruges øjeblikkeligt ved brugen af musklen, er det vel ikke relevant at tilføre efter træning.
Jeg indtager det selv efter træning med min PWO, men det er ikke fordi det er nøje planlagt, men fordi jeg bare blander protein og kreatin hjemmefra og tager med.
Vi skal nok have en ekspert ind over dette, ellers tror jeg bare det bliver, for mit vedkommende, husken tilbage på forskellige artikler, som lige så godt kan være misforstået.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster