Igen, påstand mod påstand.. Er der nogen der kan fortælle om deres erfaringer med dette?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

sorra54 skrev:For at kreatin skal være præstationsøgende, så bør det vil tages lige inden træning? De fleste forslår at det blandes med en letoptagelig kulhydrat som maltodextin, og måske endda protein. Men andre siger at man ikke bør tage protein lige inden træning.
Igen, påstand mod påstand.. Er der nogen der kan fortælle om deres erfaringer med dette?

Mathias. skrev:sorra54 skrev:
jeg tager selv kreatin efter træning, sammen med prot og kulh ;)

sorra54 skrev:Mathias. skrev:sorra54 skrev:
jeg tager selv kreatin efter træning, sammen med prot og kulh ;)
Det har jeg også gjort, men så er kreatin vel ikke præstationsfremmende?

Lystfiskeren skrev:Kreatin skal bare ikke stå for lang tid så vidt jeg husker da det vist skulle gøre at man kroppen ikke kan bruge det.
Og jeg vil mene det er lige så vigtigt at få sine proteiner og carbs før som det er efter træning.

Lystfiskeren skrev:Du indtager vel ikke kun kreatin lige før træning?
Og selvfølgelig er proteiner før træning vigtigt.

Lystfiskeren skrev:Tror ikke man må linke til eventuelle konkurenter til bb.dk
Derudover ville jeg anbefale dig at tage dit kreatin efter træning dvs. i din shake.
Jeg takker for hjælpen ! Altid rart at høre andres input 

sorra54 skrev:Lystfiskeren skrev:Du indtager vel ikke kun kreatin lige før træning?
Der skal max indtages to gram om dagen, så jo? enten tager jeg det inden, eller også tager jeg det efter? Og jeg er ude på at finde ud af, hvad der virker bedst?

Dobermann skrev:sorra54 skrev:Lystfiskeren skrev:Du indtager vel ikke kun kreatin lige før træning?
Der skal max indtages to gram om dagen, så jo? enten tager jeg det inden, eller også tager jeg det efter? Og jeg er ude på at finde ud af, hvad der virker bedst?
max 2 gram om dagen wtf siger hvem

ællingen skrev:ifølge lov må bodylab kun anbefale 2g om dagen, derformen tag og læs artiklerne angående kreatin her på siden

sorra54 skrev:ællingen skrev:ifølge lov må bodylab kun anbefale 2g om dagen, derformen tag og læs artiklerne angående kreatin her på siden
Har jeg lige gjort, og har fået ud af det at man kan fylde sit Kreatin lager ved at tage 2-8 gram om dagen i en uge, og så skære ned på det. Desuden skal man også holde en pause fordi lageret til sidst er fyldt op, korrekt?

Kidde skrev:sorra54 skrev:ællingen skrev:ifølge lov må bodylab kun anbefale 2g om dagen, derformen tag og læs artiklerne angående kreatin her på siden
Har jeg lige gjort, og har fået ud af det at man kan fylde sit Kreatin lager ved at tage 2-8 gram om dagen i en uge, og så skære ned på det. Desuden skal man også holde en pause fordi lageret til sidst er fyldt op, korrekt?
ja!! har du ikke læst artiklen ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster