Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1476
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1474

Følg bodybuilding.dk på

Kreatin under cut uden carbs

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej

Jeg er i gang med et cut, og mine kalorier kommer, udover proteinet naturligvis, primært fra fedtstoffer. Det fungerer rigtigt godt, men på dette tidspunkt ville jeg normalt starte op med kreatin igen. Det hører jo sammen med carbs, giver bedre ophobning af carbs i musklerne osv, men hvor meget effekt har det, når kalorierne kommer fra fedtstoffer? Nogen der har erfaring med dette, kan det svare sig at bruge kreatin nu eller er det bedre at vente til næste bulk?

Reputation point: 10

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Stritten skrev:Hej

Jeg er i gang med et cut, og mine kalorier kommer, udover proteinet naturligvis, primært fra fedtstoffer. Det fungerer rigtigt godt, men på dette tidspunkt ville jeg normalt starte op med kreatin igen. Det hører jo sammen med carbs, giver bedre ophobning af carbs i musklerne osv, men hvor meget effekt har det, når kalorierne kommer fra fedtstoffer? Nogen der har erfaring med dette, kan det svare sig at bruge kreatin nu eller er det bedre at vente til næste bulk?

Hvorfor hænger kreatin sammen med carbs? det er vel ikke givet? Optagelsen er en lille smule bedre ved indtagelse af carbs, men det er ikke ensbetydende med de hænger sammen og går hånd i hånd.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: SPH GYM

Logbog: Vis logbog

hvis jeg husker korrekt, så bliver kreatin optaget via en insulinreguleret kanal, så det derfor er fordelagtigt at indtage det sammen med nogle hurtige kulhydrater. Du kan dog sagtens indtage det under cut. Studier viser også, at CLA & ALA kan forstærke effekten af kreatin, men igen. Du kan sagtens indtage det under cut. Du skal nok få en glimrende effekt. Du kan eventuelt indtage det efter træning, hvor du sandsynligvis får nogle hurtige carbs
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog

Tak begge to.

Jeg starter op med kreatinen igen og ser, hvordan det går.

Reputation point: 10

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster