Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

GR3G skrev:Hej allesammen
Bare et hurtigt spørgsmål, findes der kylling som er færdiglavet, og skåret ud skiver eller tern som man kan putte på sit rugbrød til frokost? Jeg laver det selv nogle gange, men det er ikke altid tiden er der. Jeg har set der findes kylligepålæg, men det er ikke særlig mange kalorier i, og jeg er efterhånden træt af at spise det. Så findes der kylling skåret i skiver udover pålæg og hvor hvis der gør?
I er også meget velkommen til at skrive jeres forslag til en anden sund kaloriefyldt frokost. Jeg har dog ikke tid til at lave fisk osv, det skal helst være noget nemt og hurtigt.
Mange tak på forhånd
Det er cirka 98% kylling - de resterende 2% er en blanding af antioxidanter, konserveringsmidler og andet farligt ;-)

'
ExILe2013 skrev:Hvor henne kan man få det kylling der eks bruges til bagels og kyllinge salat hos b.la. French Chicken og andre?
Kan ikke lige finde noget billede af det, men det er lidt ala kylling i strimler, men ikke i faste stykker som normalt ser, men mere "massakreret"'
Kan også fås med neutral smag, indisk smag mv, kunne godt tænke mig at købe en masse hvis det kan købes til en fornuftig pris, nemt at lave en lækker kyllinge salat med.

Arizon skrev:ExILe2013 skrev:Hvor henne kan man få det kylling der eks bruges til bagels og kyllinge salat hos b.la. French Chicken og andre?
Kan ikke lige finde noget billede af det, men det er lidt ala kylling i strimler, men ikke i faste stykker som normalt ser, men mere "massakreret"'
Kan også fås med neutral smag, indisk smag mv, kunne godt tænke mig at købe en masse hvis det kan købes til en fornuftig pris, nemt at lave en lækker kyllinge salat med.
Fås også i Metro ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster