Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:Mellem de 2 øverste ville jeg ikke have nogen betænkeligheder ved den ene frem for den anden... den med lage (dvs vand) ville jeg aldrig købe...

Cruise skrev:Dingo skrev:Mellem de 2 øverste ville jeg ikke have nogen betænkeligheder ved den ene frem for den anden... den med lage (dvs vand) ville jeg aldrig købe...
Hvorfor ville du aldrig købe den med lage Dingo.?? Hvad betyder det der 10% Lage der.??

Cruise skrev:Dingo skrev:Mellem de 2 øverste ville jeg ikke have nogen betænkeligheder ved den ene frem for den anden... den med lage (dvs vand) ville jeg aldrig købe...
Hvorfor ville du aldrig købe den med lage Dingo.?? Hvad betyder det der 10% Lage der.??

Cruise skrev:Ja synes nok jeg så et program, om det i Operation X engang.. Hvilke mærker kan du/i anbefale, som ikke er "neutralmarineret", "tilsat lage" eller "i lage".? Og hvor man køber dem.?
Købte faktisk kylling idag i Netto. Mærket hedder Tasty Chiken, og er i en grøn bakke.. Der står ikke noget om lage og marineret. Der står bare 100% kylling.!! Det kan man vel godt regne med så eller.??

thefighter skrev:Hej.
Bilka har følgende kyllingeting på tilbud næste uge:
- Kyllingefilet m/inderfilet, 4000g - 239,- kr. (Oliver)
- Kyllingeinderfilet, 3800g - 239,- kr. (Oliver)
- Kyllingefilet (tilsat 10% lage), 4200g - 199 ,- kr. (Umærket)
Hvad skal man vælge?

Dingo skrev:Cruise skrev:Ja synes nok jeg så et program, om det i Operation X engang.. Hvilke mærker kan du/i anbefale, som ikke er "neutralmarineret", "tilsat lage" eller "i lage".? Og hvor man køber dem.?
Købte faktisk kylling idag i Netto. Mærket hedder Tasty Chiken, og er i en grøn bakke.. Der står ikke noget om lage og marineret. Der står bare 100% kylling.!! Det kan man vel godt regne med så eller.??
Altså langt hen af vejen må man jo bare stole på det der står på deklarationen. Det er trods alt også under løbende kontrol fra Fødevarestyrelsen. Jeg kender godt mærket men har aldrig selv købt det eller nærlæst pakken.
Jeg køber stort set altid "oliver fersk" i føtex eller bilka..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster