Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1459
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1456

Følg bodybuilding.dk på

L-leucin og Amino tilskud

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej Champs og Chimpanser ;-)

Jeg læser jo at det vigtige når man tager Amino tilskud er at den har et høj L-leucin indhold. bla. bodylabs Amino tilskud har lidt over 800 mg hvis jeg husker rigtigt. Dog har jeg stødt på Amino produkter med L-leucin indhold på 3000 mg og dobbelt såmeget L-isoleucine og L-valine end de produkter vi køber herhjemme. fandt det på et engelsk hjemmeside. Mit spørgsmål er så kan man få formeget L-leucine, L-isoleucine og L-valine i den forstand at det kan være skadeligt for kroppen? I så fald, hvad er grænsen?

Reputation point: 50

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du skal godt nok indtage mange BCAAs før at det blive skadeligt for kroppen. Du skal huske når du spiser oksekød, kyllingekød og æg, så får du 20g BCAA for hver 100g protein. Og så brug et ordentligt brand, som Optimum Nutrition og Dynamize. Lige nu bruger jeg et produkt som hedder Xtend fra Scivation. Det virker fantastisk.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 220.00

Kostplan: Ingen kostplan

The.Man skrev:Du skal godt nok indtage mange BCAAs før at det blive skadeligt for kroppen. Du skal huske når du spiser oksekød, kyllingekød og æg, så får du 20g BCAA for hver 100g protein. Og så brug et ordentligt brand, som Optimum Nutrition og Dynamize. Lige nu bruger jeg et produkt som hedder Xtend fra Scivation. Det virker fantastisk.

Xtend er vanvittigt overpriced i forhold til hvor simpelt produktet er. Man betaler udelukkende for navnet. Det giver langt mere mening at købe en billigere BCAA og selv supplere med CM.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Logbog: Vis logbog

TheCzech skrev:
The.Man skrev:Du skal godt nok indtage mange BCAAs før at det blive skadeligt for kroppen. Du skal huske når du spiser oksekød, kyllingekød og æg, så får du 20g BCAA for hver 100g protein. Og så brug et ordentligt brand, som Optimum Nutrition og Dynamize. Lige nu bruger jeg et produkt som hedder Xtend fra Scivation. Det virker fantastisk.

Xtend er vanvittigt overpriced i forhold til hvor simpelt produktet er. Man betaler udelukkende for navnet. Det giver langt mere mening at købe en billigere BCAA og selv supplere med CM.

Og hvad så med Glutamin, Vitamin B6 og extra Elektrolyt blanding? Hvis du skal købe tinge hver for sig, og selv blande det, så kommer du til at betale mere end 350 kr per kg.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 220.00

Kostplan: Ingen kostplan

Glutamin

Ja, hvad med det? Hvorfor har du brug for det?

Vitamin B6

Er du vegetar?

Elektrolyt blanding

Ja, hvad med det? Hvorfor har du brug for det?
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Logbog: Vis logbog

Godt så.. Så kan man med sindsro indtage 3000 mg L-Leucine :)

Det med Glutamin har jeg i flere boards og artikler læst og hørt bla. Maxer at der ikke rigtig nogen egentlige videnskabelig beviser at det skulle have nogen direkte effekt?!?
Det kan selvfølgelig være at der er andre kloge hoveder herinde som ved endnu mere om det?

Reputation point: 50

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster