Jeg er en fyr på 185cm, og lige nu vejer jeg 82,3. Jeg har været på diæt siden februar og har tabt godt 12,5kg. Jeg træner 4 gange om ugen, bryst+tris, ryg+bis, ben, skulder+mave. Cardio er 3-4 gange om ugen af 300 kcal på crosstrainer med rimelig høj intensitet.
Lige nu spiser jeg 1850 kcal dagligt hvilket kommer fra 200g protein, 165g kulhydrat, 41g fedt (ca). Min vægt har været stillestående de sidste 3 uger og mit spørgsmål er følgende: Kan jeg godt blive ved med at skære kulhydrater fra, eller begynder mit kalorieindtag simpelthen at være for lavt, sådan jeg går hen og smadrer mit stofskifte .. Jeg er nok omkring de 15% BF og vil gerne ramme de 10-11% inden jeg begynder at lave et lean bulk. Mit forrige bulk tog jeg ALT for mange kilo på, lidt over 20kg (dumt) så jeg blev alt for fed
)Ifølge sådan nogle kcal beregnere som fx. IIFYM så er mit TDEE 2500 kcal hvilket ligesom overhovedet ikke er tilfældet eftersom jeg ikke taber mig, måske mit stofskifte er blevet lidt slattent ^^...
Hvordan bør jeg også gribe det an, når jeg skal gå fra et cut, og så begynde at bulke igen?
Tak på forhånd!