Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1352
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1350

Følg bodybuilding.dk på

Laptop køb [hvad skal jeg vælge?]

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey, jeg skal have købt mig en laptop, men har absolut ingen idé om hvad jeg skal gå ud og bruge mine penge på?

Jeg har ingen viden inden for computerverdenen og er på nuværende tidspunkt total blank på hvad jeg skal købe?

Jeg har selvfølgelig været en tur forbi nogle internetsider for at læse nogle review's, men det eneste jeg har fået ud af det er mere tvivl?

Asus eee pc og apple macbook er umiddelbart dem der tiltaler mig bedst, men det er kun designet der spiller ind her?

Jeg er ingen spillehaj, men bruger internettet meget og ser også en film i ny og næ, men det er mest arbejde med studier jeg bruger computer til?

Nogen idéer :confused:
Vedhæftede filer
1460-macbook_white_3q_c.jpg
1460-macbook_white_3q_c.jpg (101.66 KiB) Vist 169 gange
2364-asus_eee_pc_narrowweb__300x341,2.jpg
2364-asus_eee_pc_narrowweb__300x341,2.jpg (24.46 KiB) Vist 170 gange
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Ølstykke

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jamen jeg kan da evt foreslå dig et par mærker, har været inde i gamer world. Så ved da en smugle :lol:

Okay, lige nu sidder jeg ved en Fujitsu Siemens. Købte denne pc til min konfirmation. Den kostede 10.000 kroner dengang, hvilket er knap og nap 2,5 år siden. Ja
2, 5 år er lang tid. Men den her gut har været min trofast. Efter som udviklingen gror enormt meget. Sys jeg det er enormt at jeg har en pc der er 2,5 år gammel, og stadig køre nyere spil- Dejligt.
Så Fujitsu kan helt klart anbefales-

Acer: Ja, acer. Jeg bryder mig selt ikke om acer. Deres styre program er anerledes, når vi snakker installation af xp- kender over 5 mennesker der har haft dårlige minder med acer, dette var dog for ca 1 år siden, men tvivler på acer har lavet meget om på det. Acer er en billig pc, det vil sige, de ting der er i maskinen, er ikke lige så gode som andre dyrere pcër

HP: Hp, kender også mennesker der har det. Ja, dette er jo et super mærke, og du kan rolig gå ud og investere i sådan en dejlig lille Hp. Det vil du helt sikkert os få glæde af.

Apple: Ja, hvis du ikke er typen der ikke kan lide at fuske rundt med programmer, spil osv. Er dette pc'en lige for dig. Den er enormt lækker design. Den kan ikke så meget, men den er lavet til skole, arbejdet osv. hvilket gør at den har en meget hurtig processer. men er dog ikke den bedste spille maskine, men hvis vi bare snakker msn, bodybuilding.dk. Ja så er dette en ualmindelig god investering for dig. Dog snakker vi lidt højere pris klasse. Men Design =D>
(Kan specielt anbefale deres helt nye udgave Air. enormt lækker)

kender skam mange andre mærker, men nu vil jeg heller ikke begrave dig i alle mine tanker osv. Men håber du kunne bruge det lidt.

hvis du ligger inde med 10.000 kroner til en pc, eller over 8.000. Vil jeg råde dig til at købe en god en. Du vil aldrig fortryde det. Ja, du kan sagtens finde en til 4000-5000 Men Du får hvad du betaler for, noget china halløj. Så efter erfaringer, vil jeg syntes, at du skulle investere en smugle mere :D :D
NO GAIN NO PAIN

-Niels
Brugeravatar

Geografisk sted: Haderslev

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00

Logbog: Vis logbog

MacBook!!
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00

Kostplan: Vis kostplan

Lige en lille detalje. Når du nu smutter ned i butikken, og har valgt din pc. vil de 100 procent sige til dig, at de vil være en enorm god ide at købe forsikring.
HUSK: Den ting butikken tjerner mest på er Forsikringen- Ja, selv om du ikke har forsikring, har de krav på at lave den hvis den stadig er indefor de 2 års garanti.
Så når de siger det, ville jeg personligt sige nej. hvilket måske vil spare dig for en 2000 krner eller mindre
NO GAIN NO PAIN

-Niels
Brugeravatar

Geografisk sted: Haderslev

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00

Jeg har selv en Zepto 6214w og jeg er rigtig godt tilfreds. Der har været lidt problemer med den, men servicen har været helt i top.
Tastaturet virker stadig til UG efter lidt over 1½ års dagligt brug. Design mæssigt er denne model ret anonym, men mener at de har nogle med lidt mere "spræl" i hvis det er det man søger.

http://www.zeptoeksperten.dk

Det er muligt at konfiguere sin computer derinde så den passer til ens behov.

HP:
Min kæreste købte en HP i juli måned og den virker også helt fint. Jeg kan ikke lide tastaturet på HP maskinerne, men det er jo individuelt og kan være der er sket noget siden jeg har siddet med en af deres nye modeller.

Mac:
Mac er helt sikkert lækkert designmæssigt og lige til. Men hvis du ikke er en haj til computere, og skal bruge den til skole kan der opstå visse problemer da langt de fleste programmer er skrevet til windows, og derfor ikke vil køre på Mac OS. Der findes selvfølgelig alternativer til det meste, og emulatorer osv. Men hvis du ikke er specielt computer kyndig synes jeg du skulle overveje et af de andre mere "mainstream" valg.

Det er lige de mærker jeg har kendsskab til og derfor vil udtale mig om.
"Do or do not... there is no try"

Cut cut cut cut

Geografisk sted: Grenaa

Well - verdens bedste råd i forbindelse med anskaffelse af hardware er: 'Køb det dyreste du har råd til'

Grunden til at det er verdens bedste råd er, at pris hænger sammen med kvalitet, hastighed, design, ydelse osv. Så det første du skal gøre op med dig selv er hvor mange penge du reelt vil bruge på en ny laptop.

Dine kravs til specifikationer er jo ikke voldsomme og alle nye laptops kan i dag afspille film (med mindre du skal se noget i HD i divx - så kan 'små' maskiner godt hænger lidt i decodningen). Og alle maskiner kan iøvrigt også gå på nettet ;)

Nu nævner du selv Asus eee - og den er super lækker - men du bør være opmærksom på at den udelukkende leveres med en Linux distribution i DK...

Macbooken er tilsvarende lækker - men dyr ifht. ydelse imo - du betaler hvertfald et par tusinde for design og mærke (læs; snobeffekt). Som også stiger proportionalt med risikoen for at den bliver stjålet.

Når det så er sagt er jeg nødt til lige at kommentere på Barkholt's indlæg, for det er ikke alt der er lige rigtigt. Kommentaren omkring Acer er fejlagtig - Acer leveres med samme standard Windows OEM distribution som samtlige andre 'mærke-producenter' og de kommer altid som pre-installerede, så du skal ikke selv installere Windows på den. Hardwaren i Acer er stort set det samme som i fujitsu/siemens, HP og Compaq da de alle benytter fælles platforme. Ja, der er mandagsmaskiner hos alle mærker - men deciderede dårligt hardware er noget sludder.

Omkring HP skal du være opmærksom på at de har flere forskellige linjer af bærbare (ligesom de fleste andre mærker iøvrigt - altså også Acer, Asus, Fujitsu, Compaq, IBM osv.). Dvs. at de gerne har en serie der er henvendt til forretningsfolk, en billig serie (kan oftest kendes på AMD processorer), en til spilbrug og endeligt en lightweight udgave. Og der kan sagtens være en kæmpe forskel ifht. kvalitet af plastik, keyboard, skærm osv.

Omkring Appel synes jeg igen at Barkholt rammer forbi. Du skriver netop selv at du ikke er den store computer-haj og hvis du køber en Mac skal du forberede dig på at du skal vænne dig til et andet styresystem end Windows (Det kan dog godt køre på Mac, men det er en anden diskussion ;)) + der vil sandsynligvis være flere af de programmer som du normalt plejer at bruge i Windows som ikke fungerer og som ikke kan skaffes til Apple. Og du vil ikke kunne spille på den - hvis dette skulle være aktuelt. Og Barkholts kommentar om en hurtigere processor passer ganske enkelt ikke, især ikke hvis der er tale om applikationer.

Dog vil jeg give Barkholt ret i at man får en betydeligt bedre PC for 10k end hvis du køber en skrabet model til en 4-5k...

Og ligemeget hvilket styresystem du skal køre med, vil jeg sige at 2gb ram er minimum og gerne det dobbelte hvis du satser på at køre Vista med alt liret slået til.
176 !
Brugeravatar

Geografisk sted: London

Galleri: Vis galleri (2)

Du skal ikke købe det dyreste du har råd til!!! en maskine til 16.000 er ikke inærheden af dobbelt så god som en til 8.000

Hvis dine ønsker er som følgende
Bruges til skole (word og lign.)
Ikke spille comp (var der vist nogle der ikke læste)
Bruges til internet
Bruges til film

Skal du IKKE smide noget der ligner 10.000 kr efter det, penge ud af vinduet.
Skimmede lige edbpriser og fandt (til vista interesserede)
Dual core til ca. 5.000
og core duo 2 til ca 7.500
Pga pris krig på bærbar, snyder du dig selv hvis du spendere mere end 8.000... med det forbrug du ønsker vil jeg ikke mene der er grund til at spendere mere end 6.000 måske 7.000

Min gamle dell, købt for 2,5 år siden til 5.000 klare det fint til skole arbejde (ok, har så selv fikset med installationen, da alle tilbehørsprogrammerne gjorde den langsom)

Skulle jeg have en ny skole bærbar, der også skulle kunne vise film, ville jeg købe.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=425954
Mål:
Bænk 5x5x100kg
Squat 4x10x100kg
Dødløft 5x5x150kg

Geografisk sted: KBH

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00

Alien skrev:Du skal ikke købe det dyreste du har råd til!!! en maskine til 16.000 er ikke inærheden af dobbelt så god som en til 8.000

Der er ingen der har påstået det modsatte - men som jeg også skrev i min foregående post skal han gøre op med sig selv hvor mange penge han vil bruge og så opveje hans kriterier ifht. design, ydelse, kvalitet osv... Men man får alt andet lige hvad man betaler for - så det er muligt at ratioen ikke er 1:2 i pris/ydelse, design og kvalitet men de følges skam ad...

Alien skrev:Hvis dine ønsker er som følgende
Bruges til skole (word og lign.)
Ikke spille comp (var der vist nogle der ikke læste)
Bruges til internet
Bruges til film

Skal du IKKE smide noget der ligner 10.000 kr efter det, penge ud af vinduet.

Ehhmm - nu er det jo ikke udelukkende ydelsen der presser prisen op - hvis han vil ha en 17" skærm til at se film på - el. en bredformats skærm der understøtter 720p - så kommer man hurtigt deropad. Eller hvis den skal have HDMI udgang eller whatever. Desuden skriver han ingen steder at han ikke skal bruge den til spil, men blot at han ikke er en spillehaj - så det kommer vist an på øjnene der ser...

Alien skrev:Skimmede lige edbpriser og fandt (til vista interesserede)
Dual core til ca. 5.000
og core duo 2 til ca 7.500
Pga pris krig på bærbar, snyder du dig selv hvis du spendere mere end 8.000... med det forbrug du ønsker vil jeg ikke mene der er grund til at spendere mere end 6.000 måske 7.000

Min gamle dell, købt for 2,5 år siden til 5.000 klare det fint til skole arbejde (ok, har så selv fikset med installationen, da alle tilbehørsprogrammerne gjorde den langsom)

Skulle jeg have en ny skole bærbar, der også skulle kunne vise film, ville jeg købe.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=425954

Udmærket bud på en fornuftig PC - ville dog mene at 2gb er absolut minimum hvis den skal køre Vista og nok enda lige i underkanten...
176 !
Brugeravatar

Geografisk sted: London

Galleri: Vis galleri (2)

Simonb skrev:Jeg har selv en Zepto 6214w og jeg er rigtig godt tilfreds. Der har været lidt problemer med den, men servicen har været helt i top.
Tastaturet virker stadig til UG efter lidt over 1½ års dagligt brug. Design mæssigt er denne model ret anonym, men mener at de har nogle med lidt mere "spræl" i hvis det er det man søger.

http://www.zeptoeksperten.dk

Det er muligt at konfiguere sin computer derinde så den passer til ens behov.

Man kan også bestille computeren inde på Zepto's egen hjemmeside, http://www.zepto.dk

Desuden vil jeg kraftigt anbefale deres forsikring, som vist sjældent koster over en tudse, og OGSÅ dækker hvis du hælder en proteinshake i tastaturet eller taber den på gulvet!

(Garantien på de fleste computere dækker ikke når man selv kommer til at smadre den, og det er altså surt selv at skulle betale 4-5000 kr for en reparation der ikke er dækket af den almindelige garanti)

Og nej, jeg arbejder ikke for Zepto :lol:

Træner her: Atlas Motion og Fitness

Tillader lige at citere mig selv fra: viewtopic.php?t=14087&highlight=

"Ja okay, det var korte svar - men jeg har givet ham de lange svar tidligere - derfor Stort smil

SIMPLE exe filer kan ikke køre på en mac, da det er windows filer ;-) Og hvorfor skulle den - der kommer alligevel bare en masse virus med - ha ha nå til den mere seriøse del

Jeg kom personligt efter 16 år med PC (og havde svoret jeg aldrig skulle have mac, da det udelukkende var designer fis), over til en mac ifm. mit studie - og på neutal grund vil jeg sige at det er væsenligt letter at sætte sig ind i MAC OS end i WINDOWS (såfremt man skulle være newbe i begge).

Personligt har jeg skiftede til mac ifm. studie og arbejde af grafik og video - hvor jeg har oplevet en VÆSENLIGT hurtigtere maskine med mac os!

Men for mig er det faktisk de små forskelle som gør det....
"

Når det er sagt, er der ikke kæmpe forskel rent hardware mæssigt.... en mac kan altså også godt gå i stykker....

PS. find en pc som giver samme batteri tid ;-)
Brugeravatar

Geografisk sted: København NV

Du kan købe min laptop!

Min kæreste og jeg købte 2 ens maskiner i januar. Da vi ikke har haft så meget brug for dem, så har vi besluttet at skille os af med den ene af dem!

Den har højst været tændt 10 gange

Her er facts:

Packard Bell Easy note
Intel Centrino Duo 2.0 (Santa rosa)
3 GB Ram
512MB Geforce 8600M GT graffikkort (dedikeret)
160 GB Harddisk
DVD brænder
TV-tuner
Windows Vista Home Premium
Farve: Sort Højglans
Har original kvittering og garanti bevis

Pris: 7500,- (Ny 8000,-) :wink:

Geografisk sted: 2630

Træner her: FitnessDK Taastrup
FitnessDK Valby

Styrkeliste
- Squat: 110.00
- Dødløft: 100.00

skal lige siges at den 2 års garanti regl er blevet lavet om til 6 måneder.. resten af tiden skal du selv kunne bevise at fejlen var der da du købte den... =D>

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

Kenneth K skrev:Jeg kom personligt efter 16 år med PC (og havde svoret jeg aldrig skulle have mac, da det udelukkende var designer fis), over til en mac ifm. mit studie - og på neutal grund vil jeg sige at det er væsenligt letter at sætte sig ind i MAC OS end i WINDOWS (såfremt man skulle være newbe i begge).

Personligt har jeg skiftede til mac ifm. studie og arbejde af grafik og video - hvor jeg har oplevet en VÆSENLIGT hurtigtere maskine med mac os!

Der er jeg nu enig. En Mac er absolut ikke sværere end Windows, det er noget vrøvl. Personligt vil jeg mene, at hvis man bare skal studere eller lign. (og man har råd) så sværger jeg til Mac. Den er både let og flot, nem at finde ud af og kan sagtens køre både Windows og Mac styresytemet (hvis i skulle få nogle programmer fra skolen som kun virker under windows)

Men den kan self. også bruges bare til almindelig privat brug, dog med det minus, at hvis du ser mange film så er skærmen i en almindelig macbook altså for lille.
Synnejye!
Brugeravatar

Geografisk sted: Amager

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 160.00

Tak for alle de gode bud, men jeg kan se at hvis i skulle give jeres bedste bud skal i nok have noget mere info ind om hvad jeg helt præcist skal bruge laptoppen til, så jeg har lavet en liste med info om hvad den skal kunne:

- helst 13,3" skærm, så den ikke fylder alt for meget når jeg skal have den med på ferie o.l.

- Den skal kunne afspille film også selvom nogle mener at 13,3" er for lidt, det er ikke et problem for mig.

- Spil er ikke noget jeg bruger meget tid på, men et lille spil må den godt kunne klare, jeg er ikke udpræget gamer!

- Jeg har alt min musik og film på min laptop og bruger overhovedet ikke cd'er til noget, så der skal selvfølgelig være lidt plads til det, jeg vil dog også lige tilføje at det ville være rart hvis jeg kunne tilkoble min laptop til et lcd tv el. plasma og se mine film der, når jeg ikke er på farten!

- Studier, mail, lidt chat med vennerne, internet, er det primære jeg bruger laptop til.

- Webcam er ikke et krav, da jeg har hørt at billederne ofte er elendige, så hvorfor så betale ekstra for det, men ideén er stadig smart synes jeg, hvis der skal video -chattes!

- Til sidst må jeg ærligt indrømme at jeg går meget op i design, da laptoppen altid står fremme i hjemmet, men igen jeg sætter ikke krav til designet frem for ydeevne!

- Mit budget pt er mellem 8000 og 9000 maks, det må selvfølgelig gerne være under!

- Desuden vil jeg dog lige tilføje at jeg har læst mig til meget gode anmeldelser om lenovo, som vist nok er et "made in china" brand, til dem der ikke giver meget for det der er lavet i asien?

Håber det hjalp en del mere :goodpost:
Brugeravatar

Styrkeliste

M468 skrev:- Desuden vil jeg dog lige tilføje at jeg har læst mig til meget gode anmeldelser om lenovo, som vist nok er et "made in china" brand, til dem der ikke giver meget for det der er lavet i asien?

Og hvor har du det fra, om jeg må være så venlig at spørge? :wink:

Lenovo er absolut ikke et "made in china" mærke, det er faktisk et firma som har opkøbt noget af IBM og derfor regnes for at være på samme niveau som IBM kvalitetsmæssigt.

http://www.lenovo.com/lenovo/dk/da/

Og det skal lige siges at jeg selv er ejer af en lenovo :wink:
Synnejye!
Brugeravatar

Styrkeliste

vQlse skrev:
M468 skrev:- Desuden vil jeg dog lige tilføje at jeg har læst mig til meget gode anmeldelser om lenovo, som vist nok er et "made in china" brand, til dem der ikke giver meget for det der er lavet i asien?

Lenovo er absolut ikke et "made in china" mærke, det er faktisk et firma som har opkøbt noget af IBM og derfor regnes for at være på samme niveau som IBM kvalitetsmæssigt.

Jeg kan ikke give dig et link på nuværende tidspunkt, men har læst at de bliver lavet i kina hvilket jo ikke er underligt eftersom at lenovo er et kinesisk computerfirma, men det er gør jo ikke produktet dårligere, mener faktisk selv at lenovo laver fine computere, men også meget dyre, der er bare mange der ikke synes at made in china nødvendigvis er godt!
Brugeravatar

Styrkeliste

M468 skrev:
vQlse skrev:

Jeg kan ikke give dig et link på nuværende tidspunkt, men har læst at de bliver lavet i kina hvilket jo ikke er underligt eftersom at lenovo er et kinesisk computerfirma, men det er gør jo ikke produktet dårligere, mener faktisk selv at lenovo laver fine computere, men også meget dyre, der er bare mange der ikke synes at made in china nødvendigvis er godt!

Nej okay, på den måde.
Men på den anden side er Acer jo også "made in taiwan".
Så som du siger, det gør jo ikke nødvendigvis produktet dårligere :wink:
Synnejye!
Brugeravatar

Styrkeliste

Rambo-Ringsted skrev:skal lige siges at den 2 års garanti regl er blevet lavet om til 6 måneder.. resten af tiden skal du selv kunne bevise at fejlen var der da du købte den... =D>
Man kan godt blive positivt overrasket, som jeg blev med min HP notebook købt på tilbud i Netto.
Billede
Låget var bulet og revnet ved hængslerne, og det var ikke revnet indenfor det første år.
En time før reklamationsrettet på de 2 år udløb, ringede jeg til Netto kundeservice,
og de hjalp med at lave en fejlmelding pr. telefon.
Det var absolut sidste chance, derfor havde jeg lagt dokumettationen ud på internettet aftenen før.

Jeg henviste til denne dokumentation flere gange, og kontaktede værkstedet inden, jeg sendte den,
for at være sikker på at de ikke ville afvise det som skønhedsfejl og normal slitage...

Hvis de afviste den, så havde der ikke været grund til at sende den.

Der er jo en ret stor risiko for skader og tab ved forsendelse.

De så billederne og accepterede at lave den på garantien.

Både Netto kundeservice og Infocare værkstedet gav en rigtig god service :)
Her ligger dokumentationen og billederne af fejlen
Jeg kan anbefale at købe en HP på tilbud i Netto, det gjorde min kone her i foråret.
Henning
Det bedste jeg oplever, er når folk har succes.
...så jeg deltager selv med glæde i den oplevelse :)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Ugelbølle

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 85.00

Galleri: Vis galleri (25)

vQlse skrev:Nej okay, på den måde.
Er alle notebooks ikke lavet i den del af verden ?
Jeg mener at have læst at IBM er stoppet med at producere notebooks,
og denne del er solgt til Lenova.
Henning
Det bedste jeg oplever, er når folk har succes.
...så jeg deltager selv med glæde i den oplevelse :)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Ugelbølle

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 85.00

Galleri: Vis galleri (25)

Bare hold dig fra Zepto! Der har været nogle problemer med min, den blev for varm, en højtaler er busted og nu larmer viften :evil:
Spis den vægt du er.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

2 gb er fint...
Bare husk, det første du gør når den kommer ind af døren er at slette alt crapware... og slå udnødigt lort fra...
Mål:
Bænk 5x5x100kg
Squat 4x10x100kg
Dødløft 5x5x150kg

Styrkeliste

2 gb er fint...
Bare husk, det første du gør når den kommer ind af døren er at slette alt crapware... og slå udnødigt lort fra...
Mål:
Bænk 5x5x100kg
Squat 4x10x100kg
Dødløft 5x5x150kg

Styrkeliste

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1378
nuff said :8

Nu siger du selv, at du vil bruge den til studiet, og der er en tablet pc så meget sjovere at bruge end andre.
Studerer også selv, og til de forelæsninger jeg går til, er der stort set altid slides. De kan så downloades på forhånd, og så kan man bruge den feede funktionalitet ved tablet pc'en, i og med man kan sidde og skrive i pdf'erne under forelæsningen. Et sublimt stykke værktøj til forelæsninger, og til generelt at arbejde med.
Kan varmt anbefales!
Det skal dog bemærkes, at min anbefaling går på produktet, og ikke direkte forhandleren. Godt nok er laptops.dk noget af de billigste i dk, men det er parallelimporteret, men hvis det ikke gør dig noget, jamen så køb det der :D

Geografisk sted: Aalborg

henning skrev:
vQlse skrev:Nej okay, på den måde.
Er alle notebooks ikke lavet i den del af verden ?
Jeg mener at have læst at IBM er stoppet med at producere notebooks,
og denne del er solgt til Lenova.
Henning

Jo, det kan du godt have ret i :wink:
Mener i hvert fald også, at mit GFX er produceret i taiwan. Og det samme med Asus produkter - så produktionssted og kvalitet hænger ikke sammen, men det gør mærke og kvalitet dog.

KayVee skrev:Bare hold dig fra Zepto! Der har været nogle problemer med min, den blev for varm, en højtaler er busted og nu larmer viften

Jeg har godt læst om det problem, men det skulle kun forekomme i ældre modeller af Zepto.
Og jeg har kun gode erfaringer med Zepto, så jeg ville sige GO' for det mærke :wink:
Synnejye!
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Off topic