Jamen jeg kan da evt foreslå dig et par mærker, har været inde i gamer world. Så ved da en smugle :lol:
Okay, lige nu sidder jeg ved en Fujitsu Siemens. Købte denne pc til min konfirmation. Den kostede 10.000 kroner dengang, hvilket er knap og nap 2,5 år siden. Ja
2, 5 år er lang tid. Men den her gut har været min trofast. Efter som udviklingen gror enormt meget. Sys jeg det er enormt at jeg har en pc der er 2,5 år gammel, og stadig køre nyere spil- Dejligt.
Så Fujitsu kan helt klart anbefales-
Acer: Ja, acer. Jeg bryder mig selt ikke om acer. Deres styre program er anerledes, når vi snakker installation af xp- kender over 5 mennesker der har haft dårlige minder med acer, dette var dog for ca 1 år siden, men tvivler på acer har lavet meget om på det. Acer er en billig pc, det vil sige, de ting der er i maskinen, er ikke lige så gode som andre dyrere pcër
HP: Hp, kender også mennesker der har det. Ja, dette er jo et super mærke, og du kan rolig gå ud og investere i sådan en dejlig lille Hp. Det vil du helt sikkert os få glæde af.
Apple: Ja, hvis du ikke er typen der ikke kan lide at fuske rundt med programmer, spil osv. Er dette pc'en lige for dig. Den er enormt lækker design. Den kan ikke så meget, men den er lavet til skole, arbejdet osv. hvilket gør at den har en meget hurtig processer. men er dog ikke den bedste spille maskine, men hvis vi bare snakker msn, bodybuilding.dk. Ja så er dette en ualmindelig god investering for dig. Dog snakker vi lidt højere pris klasse. Men Design =D>
(Kan specielt anbefale deres helt nye udgave Air. enormt lækker)
kender skam mange andre mærker, men nu vil jeg heller ikke begrave dig i alle mine tanker osv. Men håber du kunne bruge det lidt.
hvis du ligger inde med 10.000 kroner til en pc, eller over 8.000. Vil jeg råde dig til at købe en god en. Du vil aldrig fortryde det. Ja, du kan sagtens finde en til 4000-5000 Men Du får hvad du betaler for, noget china halløj. Så efter erfaringer, vil jeg syntes, at du skulle investere en smugle mere