Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lasse7280 skrev:Idag kl 11.15, brækket femte kno.

Lasse7280 skrev:I arrigskab, jeg var gal og slog ind i en mur, fulstændig idiotisk jeg er så gal på mig selv !! Hvad tænkte jeg på ! 4 uger så er den helet, men stadig svag. Skal muligvis opereres i den indenfor 10 dage. Men det var der kun små odds for.
! Men okay, shit happens, god bedring! Læs evt. den her artikel, der står måske noget du kan bruge http://www.bodybuilding.dk/artikler/diverse/Fra-sejrsherre-til-sportsinvalid.php
Tange skrev:Lasse7280 skrev:I arrigskab, jeg var gal og slog ind i en mur, fulstændig idiotisk jeg er så gal på mig selv !! Hvad tænkte jeg på ! 4 uger så er den helet, men stadig svag. Skal muligvis opereres i den indenfor 10 dage. Men det var der kun små odds for.
Det var godt nok dumt! Men okay, shit happens, god bedring! Læs evt. den her artikel, der står måske noget du kan bruge http://www.bodybuilding.dk/artikler/diverse/Fra-sejrsherre-til-sportsinvalid.php

Lasse7280 skrev:I arrigskab, jeg var gal og slog ind i en mur, fulstændig idiotisk jeg er så gal på mig selv !! Hvad tænkte jeg på ! 4 uger så er den helet, men stadig svag. Skal muligvis opereres i den indenfor 10 dage. Men det var der kun små odds for.
) Men vidste ikke man kunne brække knoerne? :/
Saywhat skrev:Lasse7280 skrev:I arrigskab, jeg var gal og slog ind i en mur, fulstændig idiotisk jeg er så gal på mig selv !! Hvad tænkte jeg på ! 4 uger så er den helet, men stadig svag. Skal muligvis opereres i den indenfor 10 dage. Men det var der kun små odds for.
Hehe! Det gør jeg sku også altid! altså slår min hånd mega hårdt ind i væggen (bærende væg, mursten).. (EDIT: når jeg er sur!) Men vidste ikke man kunne brække knoerne? :/
nedtur!! Det er en hård start når du lige har oprettet logbog.
Velkommen i øvrigt! Må jeg anbefale at du prøver at skabe et større overblik i din logbog når du opdaterer den? Det er mere overskueligt hvis du skriver de forskellige øvelser og løft i disse. Det er en god ide at finde inspiration i andre logs til opbygning af sin egen.
Held og lykke du!

Lasse7280 skrev:Saywhat skrev:Lasse7280 skrev:I arrigskab, jeg var gal og slog ind i en mur, fulstændig idiotisk jeg er så gal på mig selv !! Hvad tænkte jeg på ! 4 uger så er den helet, men stadig svag. Skal muligvis opereres i den indenfor 10 dage. Men det var der kun små odds for.
Hehe! Det gør jeg sku også altid! altså slår min hånd mega hårdt ind i væggen (bærende væg, mursten).. (EDIT: når jeg er sur!) Men vidste ikke man kunne brække knoerne? :/
Velkommen i øvrigt! Må jeg anbefale at du prøver at skabe et større overblik i din logbog når du opdaterer den? Det er mere overskueligt hvis du skriver de forskellige øvelser og løft i disse. Det er en god ide at finde inspiration i andre logs til opbygning af sin egen.
Held og lykke du!
Jo det har jeg bemærket, tak. Jeg skal lige have tid. Det var fordi muren ikke var så høj så jeg slog med underhånd
Jeg plejer bare at smashe den lige midt på.. Gjorde det en gang hvor jeg begyndte at bløde fra knoerne uden at brække noget så det burde være sikkert med normal knytnæve slag :´)Saywhat skrev:Lasse7280 skrev:Saywhat skrev:Lasse7280 skrev:I arrigskab, jeg var gal og slog ind i en mur, fulstændig idiotisk jeg er så gal på mig selv !! Hvad tænkte jeg på ! 4 uger så er den helet, men stadig svag. Skal muligvis opereres i den indenfor 10 dage. Men det var der kun små odds for.
Held og lykke du!
Jo det har jeg bemærket, tak. Jeg skal lige have tid. Det var fordi muren ikke var så høj så jeg slog med underhånd
ja det kan jeg godt forestille mig gøre nas! Så rammer man lige med kanten af knoen! Av!Jeg plejer bare at smashe den lige midt på.. Gjorde det en gang hvor jeg begyndte at bløde fra knoerne uden at brække noget så det burde være sikkert med normal knytnæve slag :´)

+ jeg tog en single af 70 kg og 80 kg.

Monkeyjuice skrev:Du må lige tage et billede af den der nakketræner =)

5teensig skrev:her er vist en log jeg skal følge med i.
vi er lige høje og vejer næsten det samme, har trænet lige længe.
sindsyg god ryg power![]()
fortsæt !

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster