Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

lifetec skrev:selvfølgelig er alt hvad sniper siger korrekt. Selv er jeg desværre for useriøs og doven til at styrer ligevægtsindtag etc. Derfor har jeg simpelthen gjort det, at jeg spiser så jeg kun lige er mæt, og forsøger at holde det sundt (alkoholforbruget er dog for mig urørligt, da jeg SKAL i byen). Derudover løber jeg 1-2 om ugen udover min træning. Jeg drikker desuden hvad der svarer til 30 g protein i shake efter træning for at holde lidt på massen.
Ved godt at det er meget forsimplet og ikke den aller bedste måde at gøre det på, men for mig har det virket fint. I bund og grund handler det jo bare om at bruge mere energi end man indtager...

lifetec skrev:hmm hvis du er ret tynd må du vel have en ret lav BF? men hvis du simpelthen ikke har noget masse på maven så skal det først opbygges, og som du selv nævner er et ordentligt bulk den bedste måde til det. Bare husk at få tunge øvelser til maven, så du højest kan lave 4x8 eller 3x10 eller hvad du træner på. At tage 1000 mavebøjninger hjælper ingenting, man stiller sig jo heller ikke med en 5 kg vægt i hånden og tager 25 curls..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster