Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 883
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 880

Følg bodybuilding.dk på

Lav BF og definerede abs

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Ja, overskriften siger nok det hele. Har bare brug for lidt hjælp.

Jeg prøvede engang at læse en artikel om hvordan man for alvor får de definerede mavemuskler frem og hvordan man kan sænke sin fedtprocent.. men jeg tror jeg fór lidt vild i den. Kan nogle af jer forklare på en lidt enkel måde hvordan man får en lav fedtprocent?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du finder din kcal-ligevægt, holder dig 500kcal derunder og så langsomt som din BF falder vil sixpacken vise sig.. 500kcal dagligt svarer til 500g ugentligt.. :) Hvis du vil træne mavemusklerne store forinden skal du være i kcal-overskud i denne periode.. Præcis som mht alle andre muskler.. Favorit øvelsen til maven imo er weighted seated cable crunches.. :wink:
Billede
What doesn't kill you makes you stronger..

Log - http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8097
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2007

Geografisk sted: Amager

Træner her: City Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan

Mange tak for svaret! :D

selvfølgelig er alt hvad sniper siger korrekt. Selv er jeg desværre for useriøs og doven til at styrer ligevægtsindtag etc. Derfor har jeg simpelthen gjort det, at jeg spiser så jeg kun lige er mæt, og forsøger at holde det sundt (alkoholforbruget er dog for mig urørligt, da jeg SKAL i byen :wink: ). Derudover løber jeg 1-2 om ugen udover min træning. Jeg drikker desuden hvad der svarer til 30 g protein i shake efter træning for at holde lidt på massen.
Ved godt at det er meget forsimplet og ikke den aller bedste måde at gøre det på, men for mig har det virket fint. I bund og grund handler det jo bare om at bruge mere energi end man indtager...

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

lifetec skrev:selvfølgelig er alt hvad sniper siger korrekt. Selv er jeg desværre for useriøs og doven til at styrer ligevægtsindtag etc. Derfor har jeg simpelthen gjort det, at jeg spiser så jeg kun lige er mæt, og forsøger at holde det sundt (alkoholforbruget er dog for mig urørligt, da jeg SKAL i byen :wink: ). Derudover løber jeg 1-2 om ugen udover min træning. Jeg drikker desuden hvad der svarer til 30 g protein i shake efter træning for at holde lidt på massen.
Ved godt at det er meget forsimplet og ikke den aller bedste måde at gøre det på, men for mig har det virket fint. I bund og grund handler det jo bare om at bruge mere energi end man indtager...

Ja, det lyder sgu også ret simpelt, hehe.

Men altså, jeg er ret tynd i forvejen men har ikke mavemuskler, og derfor er min BF jo alt for høj.. og desuden spiser jeg sgu heller ikk meget i forvejen. Jeg er ret sikker på jeg er i stort kcal-underskud, men min BF vil stadig ikke ryge ned? Hvad skal jeg så gøre? Begynde at træne (altså bulke op), for derefter at cutte?

hmm hvis du er ret tynd må du vel have en ret lav BF? men hvis du simpelthen ikke har noget masse på maven så skal det først opbygges, og som du selv nævner er et ordentligt bulk den bedste måde til det. Bare husk at få tunge øvelser til maven, så du højest kan lave 4x8 eller 3x10 eller hvad du træner på. At tage 1000 mavebøjninger hjælper ingenting, man stiller sig jo heller ikke med en 5 kg vægt i hånden og tager 25 curls..

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

lifetec skrev:hmm hvis du er ret tynd må du vel have en ret lav BF? men hvis du simpelthen ikke har noget masse på maven så skal det først opbygges, og som du selv nævner er et ordentligt bulk den bedste måde til det. Bare husk at få tunge øvelser til maven, så du højest kan lave 4x8 eller 3x10 eller hvad du træner på. At tage 1000 mavebøjninger hjælper ingenting, man stiller sig jo heller ikke med en 5 kg vægt i hånden og tager 25 curls..

Ja, jeg er ret tynd, men har stadig ingen masse på maven. Dog er resten af min krop ret muskuløs.. :|

Men tak for svarene, skal jeg nok registrere i hovedet! :D

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster