Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1095
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1092

Følg bodybuilding.dk på

Lean bulk

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BBere.

Jeg har nu trænet i år og erhvervet mig en del viden om BB og kost.
Men min viden om bulk, specielt lean bulk er skidt. Forstår godt konceptet i at man holder ens kcal overskud til omkring 200kcal. Men derefter er det også vigtigt at man spiser de rigtige ting.
Jeg har brugt 4 måneder på at smide 6 % fedt og mangler stadig 2-3 % syntes jeg, så det er klart at jeg vil gøre alt for ikke at tage nyt fedt på :)

Hvilke ting er det? (da noget "i nogle af de kloges øjne" lettere omsættes til fedt end andet)

kan man lave et "mad-split" så man har 2 dage i løbet af ugen, hvor man er i underskud (i forbindelse med en omgang cardio f.eks)
også 5 dage hvor man er i overskud (dage man træner med tunge vægte)

Håber i forstår hvad jeg mener :D

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

IkkIgen skrev:Hej BBere.

Jeg har nu trænet i år og erhvervet mig en del viden om BB og kost.
Men min viden om bulk, specielt lean bulk er skidt. Forstår godt konceptet i at man holder ens kcal overskud til omkring 200kcal. Men derefter er det også vigtigt at man spiser de rigtige ting.
Jeg har brugt 4 måneder på at smide 6 % fedt og mangler stadig 2-3 % syntes jeg, så det er klart at jeg vil gøre alt for ikke at tage nyt fedt på :)

Hvilke ting er det? (da noget "i nogle af de kloges øjne" lettere omsættes til fedt end andet)

kan man lave et "mad-split" så man har 2 dage i løbet af ugen, hvor man er i underskud (i forbindelse med en omgang cardio f.eks)
også 5 dage hvor man er i overskud (dage man træner med tunge vægte)

Håber i forstår hvad jeg mener :D

Hvis jeg var dig, så ville jeg beslutte mig for, om jeg ville smide de sidste procents fedt, inden du evt. begynder på et lean bulk.

Når du ikke har trænet mere end et år, så vil jeg ikke foreslå dig at begynde med en diæt, som er skruet sammen på den måde, som du foreslår. Det vil bare være at gøre tingene mere komplicerede end de i virkeligheden er. Hvor høj er din fedtprocent da?
Uanset hvad du laver, så altid tænk positivt - Det skaber de bedste resultater!

Støt http://www.Bodyman.dk / http://www.Bodylab.dk
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 155.00

Logbog: Vis logbog

Jeg har træner i snart 3 år. Det første år var med en der "trænede mig" altså jeg mere eller mindre gjorde som han sagde, derefter satte jeg mig mere ind i det og nu er jeg temmelig godt med.

Min fedtprocent ligger på ca 16 %. vil gerne holde den på 13 - 14 stykker også måske gå lidt længere ned til sommer.

Men hvordan nedsætter man den mængde fedt som man tager på under lean bulk. Der må være nogen ting der kan hjælpe en med det.

evt tage 2 uger bulk 1 uge cut også gøre det i 2-3 måneder og se hvordan det virker?

Nogen der har nogen forslag?

Kan sige så meget som de sidste 3-4 måneder har jeg trænet 3-4 gange ugentligt og spist cirka 4 gange om dagen, og er ikke blevet særligt meget større..
Tror man skal fokusere på bare at spise en helvedes masse og så droppe tanken om fedt, for man kan ikke undgå fedt hvis man gerne vil være større, man skal bare tænke at man kan altid tabe sig igen.. Eller sådan har jeg det i hvert fald..
Skal dog også spise utroligt meget bare for at tage et par kg på :(

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Når du ikke har trænet mere end et år, så vil jeg ikke foreslå dig at begynde med en diæt, som er skruet sammen på den måde, som du foreslår. Det vil bare være at gøre tingene mere komplicerede end de i virkeligheden er. Hvor høj er din fedtprocent da?

+1

- Istedet for at spekulere i din diæet ifht lean bulk (som du nok alligevel ikke kommer til at overholde) så forsæt med at dyrke en masse cardio, hvor du får pulsen op.
1. Justér din indtagelse af mad med henblik på at tabe vægt/fedt%.
2. Dyrk en masse motion - forbrænd en masse kalorier.
3. Justër din indtagelse af mad med henblik på at holde vægt/fedt%.

God jul :hihi:

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 215.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster