Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 908
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 906

Følg bodybuilding.dk på

Lean Bulk?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB's.
Jeg kunne godt tænke mig at opbygge noget mere muskelmasse, samtidig kunne jeg også godt tænke mig at få mit fedt fjernet. Det er 2 vidt forskellige ting, derfor tænkte jeg på at køre Lean Bulk? Jeg tænkte nemlig at hvis jeg fik mere muskelmasse ville fedtet "strække" sig mere ud på min overflade og derfor ikke se ligeså "slasket" ud :D

Jeg tænkte derfor på at spise meget, men sundt.

Dyrke fullbody + HIIT - Mandag, Onsdag og Fredag
Crossfit Tirsdag og Torsdag
Måske en løbetur om enten lørdag eller søndag

Hva siger i?`:)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du kan sagtens sænke din fedtprocent ved at øge din muskelmasse. Jeg vil dog ikke anbefale det, da du vil vente lang tid på reele resultater. Du vil højst sandsynligvis få hurtigere og bedre resultater ved at vælge 1 mål først og udføre det, om det så er cut eller bulk.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog

Drop cross, drop løb. Træn split istedet de dage, og æd som et svin. Skift til det program du viser bagefter når du synes du har en fin størrelse og vil smide noget fedt.
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde

Træner her: FitnessDK Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00

frede929 skrev:Drop cross, drop løb. Træn split istedet de dage, og æd som et svin. Skift til det program du viser bagefter når du synes du har en fin størrelse og vil smide noget fedt.

Jeg gøre allerede et 2-splits program nu, det er bare mere det at sommeren kommer om ikke så længe og vil gerne være fint hakket ned, det er ikke nødvendigt med en fedt procent på 2 %, men det måtte gerne kunne ses at jeg træner og at jeg er fint markeret :) - Tror du det kan nøs at få cuttet en go' omgang fedt på en 3-2½ måneds tid? - med det program jeg viste før?

Aicoon skrev:
frede929 skrev:Drop cross, drop løb. Træn split istedet de dage, og æd som et svin. Skift til det program du viser bagefter når du synes du har en fin størrelse og vil smide noget fedt.

Jeg gøre allerede et 2-splits program nu, det er bare mere det at sommeren kommer om ikke så længe og vil gerne være fint hakket ned, det er ikke nødvendigt med en fedt procent på 2 %, men det måtte gerne kunne ses at jeg træner og at jeg er fint markeret :) - Tror du det kan nøs at få cuttet en go' omgang fedt på en 3-2½ måneds tid? - med det program jeg viste før?

Det kommer helt an på dit udgangspunkt, du skal ikke regne med at få flere kg muskler inden sommer. Der er stor forskel på om du skal fra en fedtprocent på 20 eller 15 ned til 10, men umiddelbart hvis du gerne vil opbygge muskler vil jeg foreslå at droppe høj intens cardio træning da det nærmest æder dine muskler for energi, overdrivelse fremmer forståelse. Hvis du vil beholde så meget muskelmasse som muligt under cut, så bare træn normalt styrketræning imens du ligger i kalorieunderskud.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Lean bulk skal komme fra din føde og ikke hvor meget cardio du laver.. æd de rigtige ting og de rigtige mængder, så undgår du at blive for tyk og bloated
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Reputation point: 62

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00

Aicoon skrev:

Ja hvis det er fedt du mest vil fokusere på at smide, så kan jeg love dig du kan nå at smide meget på 3 måneder. Men hvis du ikke er direkte fed kan jeg som en anden også har skrevet, ikle se meningen med din høj intensitive cardio træning. Hvis du bate spiser sundt og ligger en smugle i kalorie underskud samtidigt med din styrketræning og din cross er det rigeligt!
Brugeravatar

Styrkeliste

Aicoon skrev:

Ja hvis det er fedt du mest vil fokusere på at smide, så kan jeg love dig du kan nå at smide meget på 3 måneder. Men hvis du ikke er direkte fed kan jeg som en anden også har skrevet, ikle se meningen med din høj intensitive cardio træning. Hvis du bate spiser sundt og ligger en smugle i kalorie underskud samtidigt med din styrketræning og din cross er det rigeligt!
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Fitness & bodybuilding