Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

I alt: 1198

Medlemmer: 2

Skjulte: 0

Gæster: 1196
Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop
Hej
Det sidste års tid har jeg kørt programmet "ICF" og er nu nået til et punkt hvor jeg gerne vil prøve noget nyt. Hvilket program ville i råde mig til at begynde på med min træningserfaring på et år? Jeg har ikke nogen krav til hvilket slags split det skal være - så længe det er et program i kan sige god for.
På forhånd tak

-
-
- Reputation point: 0

-
-
-
Logbog: Ingen logbog
-
Galleri: Intet galleri
-
Kostplan: Ingen kostplan
Anders99 skrev:Hej
Det sidste års tid har jeg kørt programmet "ICF" og er nu nået til et punkt hvor jeg gerne vil prøve noget nyt. Hvilket program ville i råde mig til at begynde på med min træningserfaring på et år? Jeg har ikke nogen krav til hvilket slags split det skal være - så længe det er et program i kan sige god for.
På forhånd tak

Det kommer an på dit mål. Men umiddelbart lyder det til at et program som, back 2 basic, vil være ganske fint til dig.
-
-
- Reputation point: 30

-
-
- Styrkeliste
- - Bænkpres: 125.00
- - Dødløft: 180.00
-
-
Logbog: Vis logbog
-
-
Kostplan: Vis kostplan
justsomebody skrev:Anders99 skrev:Hej
På forhånd tak

Det kommer an på dit mål. Men umiddelbart lyder det til at et program som, back 2 basic, vil være ganske fint til dig.
Målet er hovedsageligt større muskler men også styrke. Mange tak for råddet, vil kigge nærmere på back 2 basic!
-
-
- Reputation point: 0

-
-
-
-
-
Lige nu kører jeg Arnolds Mass program. Det kan i hvert fald anbefales!
Tjek det ud på bb .com.
-

-
- Reputation point: 5

-
-
-
-
-