Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1372
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1370

Følg bodybuilding.dk på

Lejlighed i Århus

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Min kæreste og jeg mangler et sted at bo. Er der nogle af jer århusianere der kender alle genvejene og the in's and out's i den århusianske boligjungle?
Pull-ups = OVERHÅND
Chin-ups = UNDERHÅND

LOG
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Fat skrev:Min kæreste og jeg mangler et sted at bo. Er der nogle af jer århusianere der kender alle genvejene og the in's and out's i den århusianske boligjungle?

Boligforening

Eller kend nogen som kender nogen, som.... :wink:

Det er i hvert fald temmelig svært at finde en lejlighed via nettet - som også er til at betale.
Går ud fra at det er som leje og ikke eje ?
Brugeravatar

Reputation point: 35

Kostplan: Vis kostplan

Jeg går selv og kigger efter lejlighed omkring Århus eller Aalborg for tiden, og ud over at blive skrevet op i et boligselskab, synes jeg boligbasen, giver gode muligheder for at finde nogle muligheder.
Brugeravatar

Træner her: J H Body og Motion

Lejl. nedenunder os, og en gang til siden står tom :wink: Jeg ved så ikke om der allerede er nogen der skal flytte derind, men jeg bor på Trøjborg, og alt er fuldstændig nyrenoveret i vores lejl.

Detorian skrev:Lejl. nedenunder os, og en gang til siden står tom :wink: Jeg ved så ikke om der allerede er nogen der skal flytte derind, men jeg bor på Trøjborg, og alt er fuldstændig nyrenoveret i vores lejl.

Du kender vel ikke udlejer? :D
Pull-ups = OVERHÅND
Chin-ups = UNDERHÅND

LOG
Brugeravatar

Vi har skam også både login til boligportal.dk og en ansøgning kørende både på kollegie8000 og i min boligforening...

Tror vi har søgt 15 via boligportal... Men uden resultat. Pisseirriterende :evil:
Pull-ups = OVERHÅND
Chin-ups = UNDERHÅND

LOG
Brugeravatar

Fat skrev:
Detorian skrev:Lejl. nedenunder os, og en gang til siden står tom :wink: Jeg ved så ikke om der allerede er nogen der skal flytte derind, men jeg bor på Trøjborg, og alt er fuldstændig nyrenoveret i vores lejl.

Jeg er ked af at måtte meddele at lejl. er lejet ud, har jeg lige opdaget for 5 min. siden.

Detorian skrev:
Fat skrev:

Jeg er ked af at måtte meddele at lejl. er lejet ud, har jeg lige opdaget for 5 min. siden.

Ellers ville jeg ha' den - Love Trøjborg. Fandme lækkert at gå rundt der... :wub:
Brugeravatar

Hvis jeg var single, ville jeg enten sidde på Rhodes eller Ziggy hele dagen, og så måske lige over på dolce vita, nu når der er fyldt med studinder hele tiden. Undrer mig lidt over CJ ikke går lidt rundt der faktisk :lol: Men ja, Trøjborg er IMO et af de fedeste steder at bo i Århus.

For et lille honorar kan I få navnet på det firma der har alle ejendommene :D

Detorian skrev:Hvis jeg var single, ville jeg enten sidde på Rhodes eller Ziggy hele dagen, og så måske lige over på dolce vita, nu når der er fyldt med studinder hele tiden. Undrer mig lidt over CJ ikke går lidt rundt der faktisk :lol: Men ja, Trøjborg er IMO et af de fedeste steder at bo i Århus.

Åhh ja, Rohdes... mmmm! Bliver sgu da helt sulten nu :drool:
Nu heller ikke helt skidt med studiner at tjekke ud :clap:

Er det ikke hundedyrt at bo til leje på Trøjborg?
Brugeravatar

Det kommer meget an på hvor og hvordan du bor. Jeg bor sammen med min kæreste i 67 kvadratmeter, som nu virker meget større. Vi er de første der bor efter hele ejendommen er blevet fuldstændig istandsat, alting er nyt. Lejen ligger på ca. 6400,- om md. det er så med á conto vand og varme, men langt de fleste lejl. på Trøjborg, ville jeg mene er ejerlejl. og forældrekøb, da jeg kender en del der bor her, på disse måder. Vi var bare ekstremt heldige at få denne lejl., vi søgte igennem boligportalen, og vores tid derpå var egentlig forbi, men så 1-2 dage efter, ringer vores nuværende udlejer, da hendes 1'ste valg ikke havde råd, om vi så havde lyst da hun havde sat os som nr. 2.

Men hvis du har råd, kan jeg sikkert skaffe dig en lejl. i Langelinieparken, da jeg har en bekendt igennem ham den gamle, der har penthouse lejligheder over det meste af Århus :D :8

minihebs skrev:
Detorian skrev:Hvis jeg var single, ville jeg enten sidde på Rhodes eller Ziggy hele dagen, og så måske lige over på dolce vita, nu når der er fyldt med studinder hele tiden. Undrer mig lidt over CJ ikke går lidt rundt der faktisk :lol: Men ja, Trøjborg er IMO et af de fedeste steder at bo i Århus.

Trøjborg er IMO det fedste sted at bo i Århus. Der liv, stran, skov og tæt på centrum :)

Jeg har 62m2 og betaler 3000kr mdr. :D (men det os min lejlighed :D )
Månedens skribent: December 2007

Detorian skrev:Det kommer meget an på hvor og hvordan du bor. Jeg bor sammen med min kæreste i 67 kvadratmeter, som nu virker meget større. Vi er de første der bor efter hele ejendommen er blevet fuldstændig istandsat, alting er nyt. Lejen ligger på ca. 6400,- om md. det er så med á conto vand og varme, men langt de fleste lejl. på Trøjborg, ville jeg mene er ejerlejl. og forældrekøb, da jeg kender en del der bor her, på disse måder. Vi var bare ekstremt heldige at få denne lejl., vi søgte igennem boligportalen, og vores tid derpå var egentlig forbi, men så 1-2 dage efter, ringer vores nuværende udlejer, da hendes 1'ste valg ikke havde råd, om vi så havde lyst da hun havde sat os som nr. 2.

Men hvis du har råd, kan jeg sikkert skaffe dig en lejl. i Langelinieparken, da jeg har en bekendt igennem ham den gamle, der har penthouse lejligheder over det meste af Århus :D :8

Lucky you

Uhh, er jo næsten fristet til at sige ja, men må nok hellere sige nej tak :) . Tror at damen vil blive lidt utilfreds med at skulle flytte igen - bor superbilligt ved min dames tantes arbejdskollega :wink: .
Men kan ikke rende fra at jeg nok noget hellere ville bo på trøjborg... En penthouse på trøjborg ville være klasse ellers... men må vist bare nøjes med at tage turen dertil på gå-ben :)
Brugeravatar

minihebs skrev:
Detorian skrev:Det kommer meget an på hvor og hvordan du bor. Jeg bor sammen med min kæreste i 67 kvadratmeter, som nu virker meget større. Vi er de første der bor efter hele ejendommen er blevet fuldstændig istandsat, alting er nyt. Lejen ligger på ca. 6400,- om md. det er så med á conto vand og varme, men langt de fleste lejl. på Trøjborg, ville jeg mene er ejerlejl. og forældrekøb, da jeg kender en del der bor her, på disse måder. Vi var bare ekstremt heldige at få denne lejl., vi søgte igennem boligportalen, og vores tid derpå var egentlig forbi, men så 1-2 dage efter, ringer vores nuværende udlejer, da hendes 1'ste valg ikke havde råd, om vi så havde lyst da hun havde sat os som nr. 2.

Lucky you

Uhh, er jo næsten fristet til at sige ja, men må nok hellere sige nej tak :) . Tror at damen vil blive lidt utilfreds med at skulle flytte igen - bor superbilligt ved min dames tantes arbejdskollega :wink: .
Men kan ikke rende fra at jeg nok noget hellere ville bo på trøjborg... En penthouse på trøjborg ville være klasse ellers... men må vist bare nøjes med at tage turen dertil på gå-ben :)

hehe, fair nok :) Den er jo heller ikke helt billig sådan en lejl. med udsigt ud over vandet på 3-4 sal. Jeg tror ikke der ville være noget der hed rådighedsbeløb for mit vedkommende.

cj8000 skrev:
minihebs skrev:

Trøjborg er IMO det fedste sted at bo i Århus. Der liv, stran, skov og tæt på centrum :)

Jeg har 62m2 og betaler 3000kr mdr. :D (men det os min lejlighed :D )

:nono: :P

Enhver århusianer ved da, at det fedeste sted i byen er Frederiksbjerg.. No question! :D Det er immervæk svært at nå ned på strøget på 10-12 min. på gå-ben fra Trøjborg.. :wink: Det eneste jeg syntes taler for Trøjborg, i forhold til Frederiksbjerg, er stranden. :) Men den er jo kun sjov 1-2 måneder om året..

Tilfældigvis har jeg en 2 vær. lejliged (53 kvm) til salg på Ingerslevs Plads på Frederiksbjerg.. Det er en andel..

Hvis det har interesse, så PM mig.. :)

Tilfældigvis har jeg en lejlighed
I am the fucking game pal...
http://www.Anders-L-Holm.dk
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: FitnessDK Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00