- lidt planlægning skal der jo til i sådan noget bodybuilding
Da jeg spiller badminton fra september tilogmed marts har jeg tænkt at det ville være et ideelt tidspunkt at cutte. da jeg forbrænder rigtig mange kalorier til en træning
!så vil jeg cutte i starten af sæsonnen, så jeg ikke er så fandens tung, når jeg skal spille stævner fra omkring jul af
MEN! Jeg vejer 76 kg nu. Planen er at bulke mig op på 80 kg til 1. september
Lyder det fornuftigt?
Og så i løbet af 2-3 måneder tabe mig til omkring 75 kg

Ind til badmintonsæsonnen er færdig den 1. april, så vil jeg bulke lidt igen

Nu kommer endnu et spørgsmål. Og ja, jeg har læst om cut og bulk osv. og spørger kun efter ting som jeg ikke synes at ha fået ordenligt forklaret derigennem
Jeg er klar over, at jeg skal have et kalorieunderskud. MEN! og nu kommer det svære. Hvornår på dagen skal det forefindes?! Træner ungdomsbadminton fra 16:30 til 18:00 og nogen gange senior fra 18:00 til 19:30. skal jeg være i underskud under træningen? eller må jeg godt have energi at tage af? håber at få nogle gode svar!! da jeg spiller badminton mandag og onsdag, vil jeg lægge træningerne torsdag og lørdag (hvis der ikk er stævne om lørdagen) Så vil jeg eventuel suplere med løb tirsdag/fredag?
Og evt. andre ting som i mener jeg skal være opmærksom på, første gang jeg kaster mig ud i dette?
Min træningserfaring er ikke specielt stor. har trænet siden fredag d. 1 april. Dog har jeg siden før jul læst RIGTIG meget om bodybuilding, og vil mene jeg har lært en del! men jeg vil MEGET gerne bulke nu, og få bygget masse på. og så gerne smide fedtet i starten af badmintonsæsonnen!
vil rigtig gerne have svar på det hele
Her kommer lige et par billeder, som er taget igår