Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Falkerslev skrev:Jeg følger på nuværende tidspunkt en kostplan, der ligger 500 kcal under mit ligevægtsindtag.
Er træningen medregnet allerede eller skal jeg spise ekstra på træningsdage for ikke at komme i yderligere kalorieunderskud?

Falkerslev skrev:Jeg følger på nuværende tidspunkt en kostplan, der ligger 500 kcal under mit ligevægtsindtag.
Er træningen medregnet allerede eller skal jeg spise ekstra på træningsdage for ikke at komme i yderligere kalorieunderskud?

Falkerslev skrev:Det er allerede der jeg har fundet mit ligevægtsindtag. Vil det så sige at jeg skal holde mig på de 1800 kcal (er pige) hver dag og hverken mere eller mindre på træningsdage?

Jonskyfreak skrev:Falkerslev skrev:Det er allerede der jeg har fundet mit ligevægtsindtag. Vil det så sige at jeg skal holde mig på de 1800 kcal (er pige) hver dag og hverken mere eller mindre på træningsdage?
Hvis dit ligevægtsindtog er 1800 kcal (Hvilket virker lidt lavt?) Så er det du skal holde dig på hver dag.
Hvis du vil tage på skal du være i kalorieoverskud (Mere end ligevægtsindtag)
Hvis du vil tabe dig skal du være i kalorieunderskud (Mindre end ligevægtsindtag)

Falkerslev skrev:Jonskyfreak skrev:Falkerslev skrev:Det er allerede der jeg har fundet mit ligevægtsindtag. Vil det så sige at jeg skal holde mig på de 1800 kcal (er pige) hver dag og hverken mere eller mindre på træningsdage?
Hvis dit ligevægtsindtog er 1800 kcal (Hvilket virker lidt lavt?) Så er det du skal holde dig på hver dag.
Hvis du vil tabe dig skal du være i kalorieunderskud (Mindre end ligevægtsindtag)
Jeg har beregnet mit daglige energiforbrug her på siden til 2300 kcal - forudsat at jeg træner 3-5 gange om ugen.
Mit daglige energibehov skal derfor sættes til 1800 kcal for at ligge i et kalorieunderskud på 500 kcal. Så langt så godt!
Så er mit spørgsmål: Når jeg på et træningspas forbrænder ca. 300 kcal, skal jeg så indtage 300 kcal mere for at komme op på de 1800 kcal eller er det allerede medregnet, dvs. hvis jeg spiser 300 kcal mere, vil jeg kun være i 200 kcal underskud?

Jonskyfreak skrev:Falkerslev skrev:Jonskyfreak skrev:Falkerslev skrev:Det er allerede der jeg har fundet mit ligevægtsindtag. Vil det så sige at jeg skal holde mig på de 1800 kcal (er pige) hver dag og hverken mere eller mindre på træningsdage?
Jeg har beregnet mit daglige energiforbrug her på siden til 2300 kcal - forudsat at jeg træner 3-5 gange om ugen.
Mit daglige energibehov skal derfor sættes til 1800 kcal for at ligge i et kalorieunderskud på 500 kcal. Så langt så godt!
Så er mit spørgsmål: Når jeg på et træningspas forbrænder ca. 300 kcal, skal jeg så indtage 300 kcal mere for at komme op på de 1800 kcal eller er det allerede medregnet, dvs. hvis jeg spiser 300 kcal mere, vil jeg kun være i 200 kcal underskud?
Det ligevægstindtag den giver dig er medregnet dit aktivitetsniveau - Så hvis du har svaret sandfærdigt og passende i ligevægtsberegneren, skal du bare holde dig til de 1800 kcal hver dag.
Edit: Dvs. også de dage du træner.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster