Sebastian Lind
18 år (13/09/1995)
Næstved gymnasium og HF
1.76m
68-70kg.
Mine stats 5RM sommeren 2012
Bænkpres: 57,5kg
Squat: 50kg
Dødløft: 70kg
Military press: 25kg
BOR: 47,5kg

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Benjamin Reilly skrev:Jeg tror jeg vil følge med her, hvorfor ved jeg ikke, men det vil jeg altså

Benjamin Reilly skrev:Jeg kan se du er i gang med SDH, det kan jeg fordi jeg kan læse, og jeg læste, at du havde skrevet, at du er i gang med SDH. Men altså, hvad synes du om det so far?

slind skrev:So far synes jeg det er et rigtig godt program. Efter 1 uge inde i programmet føler jeg allerede en forskel i de store basis øvelser. Det kunne være det bare er placebo, fordi det kun er en uge, men går stærkt ud fra, at det er pga. programmet virker. I starten var jeg lidt tilbagetrækkende overfor programmet, fordi ens muskler ikke for lov til at restituere i 48 timer, men kun i 24 timer, men har alligevel givet det en chance.
Når det er sagt, så føler jeg mig rigtig træt, både generelt og i mine muskler, så jeg er blevet nød til at ændre på mine sove vaner![]()
Det eneste minus ved programmet jeg har på nuværende tidspunkt, er at armene kun bliver ramt sekundært.
Men so far kan jeg stærkt anbefale programmet (Hvis du ikke fokusere på at få større arme)

Benjamin Reilly skrev:Nu er 48 timers restitution jo hellere ikke en nødvendighed, men det kan jo være en præference. Større arme vil man vel gerne besidde, men større alt muligt andet er jo hellere skidt![]()
Kan du eventuelt uddybe hvilke indvirkning programmet har på dine sovevaner?

slind skrev:Stripped Down Hypertrophy
Trænings pas 10/15
Er begyndt at varme op, med 5 minutters sprint på løbebåndet. Jeg føler det øger min præsentations evne og giver energi til kroppen, udover de 2 koffein piller jeg tager inden træningen.
Men anyways, super god og stille og rolig træning. Jeg trænede for første gang i dag, med min trænings makker, som har haft 2 ugers pause, så han kommer nok til at føle DOMS imorgen. Selvom træningen var stille og rolig er der stadig progression at spotte. Jeg holdte bare lidt længere pause imellem sætene.

Benjamin Reilly skrev:Ingen dynamisk udstrækning i opvarmningen?

slind skrev:Jo da! der er dynamisk udstrækning med i min opvarmningen. Jeg bruger shoulder dislocates inden skuldrene skal bruges. Hvis jeg derimod skal bruge benene, udstrækker jeg med lateral lunges. Jeg har ikke den største horisont, derfor bliver det kun til de to øvelser hver gang der skal trænes

Benjamin Reilly skrev:Det var bare formuleringen der smed mig af. Jeg ville foreslå at lave en smule mere end det på træningsdage, men det er jo op til dig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster