Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toto_G4M3R skrev:Fint hvis du er på steroider....
At øge 20% hver 8. Uge er voldsomt... Det er mere end en fordobling af styrken på et år.

toto_G4M3R skrev:Fint hvis du er på steroider....
At øge 20% hver 8. Uge er voldsomt... Det er mere end en fordobling af styrken på et år.

Amandip1991 skrev:toto_G4M3R skrev:Fint hvis du er på steroider....
20 %? Jeg øger jo kun 5 %? Jeg starter blot på 70 % af mit 5RM og slutter på 105 % af mit 5RM.

toto_G4M3R skrev:At!! Det er udgangspunkt i 5rm.. Min fejl! Ser fornuftigt ud!

eLPeDRoMagNiFico skrev:toto_G4M3R skrev:Fint hvis du er på steroider....
lol
Att. Amandip1991:
Du har vist fint styr på det.
Personligt ville jeg dog køre både Rows (eller Pull ups/Pull downs) OG dødløft på dag 1.
Og tilføje en øvelse til det mediale skulderhoved på dag 2, altså f.eks. køre "Lateral raises" med håndvægte eller "Upright rows".
Men altså... der er jo ikke noget perfekt program - du er nødt til at prøve det af og se hvordan der fungerer for dig, om du kan lide øvelser, etc., men du har smidt nogle basisøvelser ind, rammer hele kroppen og har styr på progressionen, og det er det vigtigste.
Kør de 8 uger, tag 1 uge fri se på resultaterne og vurdér om du skal prøve noget nyt eller om du vil køre en cyklus til.
PS: Eat like a mad man

Amandip1991 skrev:eLPeDRoMagNiFico skrev:toto_G4M3R skrev:Fint hvis du er på steroider....
lol
Att. Amandip1991:
Personligt ville jeg dog køre både Rows (eller Pull ups/Pull downs) OG dødløft på dag 1.
Og tilføje en øvelse til det mediale skulderhoved på dag 2, altså f.eks. køre "Lateral raises" med håndvægte eller "Upright rows".
Men altså... der er jo ikke noget perfekt program - du er nødt til at prøve det af og se hvordan der fungerer for dig, om du kan lide øvelser, etc., men du har smidt nogle basisøvelser ind, rammer hele kroppen og har styr på progressionen, og det er det vigtigste.
Kør de 8 uger, tag 1 uge fri se på resultaterne og vurdér om du skal prøve noget nyt eller om du vil køre en cyklus til.
Tak for svar. Kunne da godt være, jeg skulle indsætte en ekstra skulderøvelse i form af de ovennævnte. Jeg tænker bare, mit udgangspunkt er 5RM (altså ét enkelt sæt af 5 gentagelser). Vil det være for optimistisk at satse på, at jeg efter 8 uger kan udføre 105 % af mit 5RM á og endda af hele 5 sæt?

eLPeDRoMagNiFico skrev:Amandip1991 skrev:eLPeDRoMagNiFico skrev:toto_G4M3R skrev:Fint hvis du er på steroider....
lol
Att. Amandip1991:
Tak for svar. Kunne da godt være, jeg skulle indsætte en ekstra skulderøvelse i form af de ovennævnte. Jeg tænker bare, mit udgangspunkt er 5RM (altså ét enkelt sæt af 5 gentagelser). Vil det være for optimistisk at satse på, at jeg efter 8 uger kan udføre 105 % af mit 5RM á og endda af hele 5 sæt?
Nu ved jeg ikke, hvor meget du har trænet før, men hvis det er din første cyklus, og hvis du er dekonditioneret inden du starter programmet, tror jeg godt du kan opnå dét mål.
I virkeligheden vil jeg sige, at det er ligegyldigt... du træner jo for hypertrofi, og ikke for styrke, ikk'? Om du kan køre 5 sæt af 105 % af dit nuværende 5 RM eller om du kan køre 103 % efter cyklussen er lige meget, hvis du efter de 8 uger har fulgt programmet, gennemført hvert eneste træningspas og spist nok - tro mig, så skal du nok have opnået resultater, som vil gøre dig tilfreds!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster