Hvilke dag /dage har i købt billetter til?
Og hvilken dag tror i der vil være størst mulighed for at se/møde nogle af de helt store?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Phil Heat - kommer BÅDE Lørdag og Søndag til finale show´s...
Dennis James - kommer hele weekenden - han render rundt, og går i vejen for alle pengene, og kender jeg ham ret, og vil hjælpe Jan Elhøj fra scenen med at lave lidt fis og ballade....
James Flex Lewis - kommer både til Lørdagen og Søndagens finale show....
Larissa Ries - kommer begge dage - hvor hun vil rende rundt og være til stede... plus hjælpe mig lidt fra scenen etc med præmier.... OG i skal nok få hende at se i så lidt som muligt...
UD over dette.... LØRDAG kl ca 15.00 kommer der et ca 60-90 min langt seminar med dem alle - som foregår inde i salen - og til det skal man bruge en LØRDAGS AFTEN BILLET - ELLER EN WEEKEND VIP BILLET - har man ikke dette, kan man evt købe sig adgang mod en 100 mand i døren...

TheCzech skrev:Du kan finde svar på alle dine spørgsmål i vores tråd om Loaded Cup:
loaded-cup-2012-loaded-battles-bikini-t48082-60.htmlPhil Heat - kommer BÅDE Lørdag og Søndag til finale show´s...
Dennis James - kommer hele weekenden - han render rundt, og går i vejen for alle pengene, og kender jeg ham ret, og vil hjælpe Jan Elhøj fra scenen med at lave lidt fis og ballade....
James Flex Lewis - kommer både til Lørdagen og Søndagens finale show....
Larissa Ries - kommer begge dage - hvor hun vil rende rundt og være til stede... plus hjælpe mig lidt fra scenen etc med præmier.... OG i skal nok få hende at se i så lidt som muligt...
UD over dette.... LØRDAG kl ca 15.00 kommer der et ca 60-90 min langt seminar med dem alle - som foregår inde i salen - og til det skal man bruge en LØRDAGS AFTEN BILLET - ELLER EN WEEKEND VIP BILLET - har man ikke dette, kan man evt købe sig adgang mod en 100 mand i døren...
Jeg kommer til at være der hele weekenden.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster