Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Akker skrev:Dagens træning - Første dag i Uge 2 af mit nye program.
Squat 2 x 8 @ 105kg
Dødløft 12 singles @ 77,5kg
Incline bænkpres 8 @ 55kg
6 @ 55kg
8 @ 55kg
Military 2 x 8 @ 35kg + 1 x 8 @ 35kg
Pull-ups 3 x 8 @ (20)
Flat-Back Leg-Lowering Drill 2 x 10
God træning, ok overskud, men dog ikke helt på toppen.
Kan godt mærke, at jeg med de 105kg i Squat allerede nærmer mig det jeg sluttede på i min sidste cyklus - Her sluttede jeg på 112,5kg (10x3) og det skal jeg faktisk køre i næste uge, så det bliver "spændende".
Det var dog intet problem overhovedet at køre Squat.
Dødløft kørte også fint, syntes virkeligt jeg fik dynamik i løftet. Kunne godt mærke den da jeg var halvvejs, men det gav ikke noget problem.
Det var lidt værre med mine hjælpeøvelser - Kom igennem dem, men følte at overskuddet var blevet mindre, og det blev ikke bedre i forhold til sidste uge - Kunne bl.a. virkeligt mærke mine skuldre efter incline bænkpres.

kinky_fætter skrev: jeg tænkte mere plejer du ikke at øge vægten så du bliver stærkere.

'Akker skrev:kinky_fætter skrev: jeg tænkte mere plejer du ikke at øge vægten så du bliver stærkere.
Hvad mener du nærmere?
Tænker du på min Squat, hvor jeg kører 105kg, men kørte op til 112,5kg i min sidste cyklus?
Har jo haft en deload periode, så jeg starter med submaksimale vægte - Det er vist meget normalt for programmer med fast, indbygget progression.
Eller er det min Dødløft du tænkte på?
I den dynamiske del af "De 3 store", skal man iflg. programmet køre med den samme vægt hele vejen igennem.
Eller er det for mine hjælpeøvelser?
Her skal man jo ikke køre alt for hårdt på, man bør ligge 1-2 reps fra failure, og så længe jeg ikke kan køre 3 x 8 i god form, uden at være næsten på failure, så bør jeg jo ikke stige i de øvelser.
Eller er det noget andet du mener?
. Bare klø på med træningen
kinky_fætter skrev: jeg tænkte sådan med progression i dine øvelser. Men eftersom du har en deload så er nok derfor. Bare klø på med træningen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster