Jeg har efterhånden ført logbog over min træning i nogen tid. Pga. inaktivitet på andre fora fortsættes loggen nu her. Håber I vil tage godt imod mig
Info: Jeg er 21 år, er 1,75 høj, vejer pt. 80-81 kg og har trænet siden 31/1/05 uden voldsomt store pauser - dog til tider mere eller mindre seriøst. Jeg forsøger at holde styr på kosten, selvom dette ikke inkluderer kostplan; når jeg engang skal cutte, tages dette formentligt til revudering. Jeg har i skrivende stund erfaring med 3-split, 2-split, fullbody og HST. Protein og kreatin anvendes efter behov.
Kropsmål 2/10/07, spændt men uden pump:
Bryst: 113
Liv: 89
Højre lår: 63
Venstre lår: 62
Højre overarm: 39
Venstre overarm: 38,5
Højre læg: 43
Venstre læg: 42
Højre underarm: 35
Venstre underarm: 34
Maxløft 11/9/07:
Squat: 142,5
Dødløft: 130
Bænk: 120
Total: 392,5
Maxløft 27/11/07:
Squat: 152,5
Dødløft: 140
Bænk: 125
Total: 417,5
Mål med træningen:
Mit mål med træningen er at få en flot, velproportioneret og markeret krop. Da drømmeformen ikke opnås forløbig, må delmål til da være større vinger og større skuldre, da jeg vurderer, at det er det, der halter mest. Desuden kunne arme på 40 cm eller over være skægt
Jeg har nogle ældre billeder liggende, men ingen nyere - der kommer nok nogle på et tidspunkt!
Kommentarer og input modtages gerne

Og så fik jeg købt et par nye bukser med god komfort, og de går vist ikke lige i stykker