Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jake #25 skrev:Så er du endelig ude over det disko lort du havde gang i ;) Godt med noget dødløft !
Shut up and squat!

Triceps pushdown:
8*35
8*30
8*30

Blitz skrev:Triceps pushdown:
8*35
8*30
8*30
Er det den pushdown ved den kabel-maskine som er ved benpresmaskinen?
kender du city form ?

Yeurbabe skrev:Fru. Madsen hvem er deter det hende den Gamle der får og retter alt og alle
??
Dennis ja ham kender jeg
Det med de styrkeløfter er fedt nok ja, blev lidt bange da jeg så den ene ligger med et halv ton (500kg) i benpres maskinen![]()
Ved ikke hvordan det ser ud der nede, stoppede da boskeklubben overtog.

og hvorfor kører i ikke Ben og Ryg først i jeres program 
Blitz skrev:Hvor bliver squat afog hvorfor kører i ikke Ben og Ryg først i jeres program
!
Jake #25 skrev:Blitz skrev:Hvor bliver squat afog hvorfor kører i ikke Ben og Ryg først i jeres program
Tillader mig at svare på vegne af Mathias ;) Vi plejer at køre squat tirsdag og lørdag og dødløft torsdag.
Det med rækkefølgen er vel en gammel vane!

Blitz skrev:Hvor bliver squat afog hvorfor kører i ikke Ben og Ryg først i jeres program
hehe
Blitz skrev:Jake #25 skrev:Blitz skrev:Hvor bliver squat afog hvorfor kører i ikke Ben og Ryg først i jeres program
Tillader mig at svare på vegne af Mathias ;) Vi plejer at køre squat tirsdag og lørdag og dødløft torsdag.
Okay, passede det så lige med at de 200kg var på benpres maskinen da i startede?

Yeurbabe skrev:Blitz skrev:Jake #25 skrev:Blitz skrev:Hvor bliver squat afog hvorfor kører i ikke Ben og Ryg først i jeres program
Okay, passede det så lige med at de 200kg var på benpres maskinen da i startede?
tror jeg faktisk ikketror der var 50kg hvis jeg husker rigtigt

Blitz skrev:Yeurbabe skrev:Blitz skrev:Jake #25 skrev:Blitz skrev:Hvor bliver squat afog hvorfor kører i ikke Ben og Ryg først i jeres program
tror jeg faktisk ikketror der var 50kg hvis jeg husker rigtigt
Okay, efter jeg var færdig med calf-press lod jeg bare de 200kg blive på

Blitz skrev:Jeg synes nu at dit dødløft gik udmærket. Der mangler dog lidt sammenspil mellem ryg og ben i den excentriske fase, men det skal jo nok komme.
Ellers hygge lige at få hilst på

Yeurbabe skrev:Blitz skrev:Jeg synes nu at dit dødløft gik udmærket. Der mangler dog lidt sammenspil mellem ryg og ben i den excentriske fase, men det skal jo nok komme.
Ja det gør det nok ;)
- ja da helt sikkert !
?

Jake #25 skrev:Yeurbabe skrev:Blitz skrev:Jeg synes nu at dit dødløft gik udmærket. Der mangler dog lidt sammenspil mellem ryg og ben i den excentriske fase, men det skal jo nok komme.
Ja det gør det nok ;)
- ja da helt sikkert !
Ja man har sku ikke været diskopumper for ingenting?
arj jeg tror også godt, at der kunne være et bedre sammenspil ved mig!
, men det skal nu nok passe 

TheCzech skrev:Hehehe kommer lige til at lege lyseslukker
Synes du skal overveje at holde en lidt længere pause. Du kan godt få meget svært ved at dekonditionere nok til at få muskelhypertrofi ud af de første uger efter 7 dages pause. En pause på 9-14 dage, er generelt hvad der anbefales, og det lader til at jo højere i dette interval jo bedre. Kroppen når formentligt ikke at konditionere tilstrækkeligt på kun 7 dage, til at kunne hente hypertrofi ud af din 15RM, og det vil jeg være surt slet ikke at hente noget muskelhypertrofi de første 2 uger, selvom de ikke er møntet på dette.
Hvordan har du i øvrigt sat på programmet sammen ?
Hvordan har du i øvrigt sat på programmet sammen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 106 gæster