Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1400
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1398

Følg bodybuilding.dk på

Madvarer til bulking i Val Thorens

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej..

Har lidt svært ved at få nok kalorier ned hver dag, bor pt i lejlighed i Val Thorens med 4 andre gutter, hvor der er ret dårlige forhold for madlavning, samt dårlige dagsrytmer til den slags. Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig nogle gode råd for nemme gode kalorier / protein.

Alle kostplaner indeholder altid de samme ting; Havregryn, tun, makrel, rugbrød osv..
Havregryn og rugbrød er ikke så let at skaffe hernede, og er nok lidt kræsen da jeg ikke er meget til tun og makrel.. Savner virkelig nogle alternativer til de klassiske items der indgår i samtlige kostplaner jeg finder herinde :|

Er 185cm høj 80kg og træner 3-4 gange om ugen + en masse snowboarding

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Må jeg starte med at sige, jeg er pisse misundelig.. Var selv på sæson i Val T sidste år.. :dance: Det fedeste sted man :D
Men ja jeg havde det samme problem, man spiser af helvede til dernede, og drikker som et hul i jorden, eller ja det gjorde vi hvert fald, regner ik med at i er anderledes.. Som sagt ved jeg ik hvordan din økonomi er, men fra hvad jeg husker er mad generalt pisse dyrt dernede. hvertfald fornuftig mad.. Så hvis du er broke ass, som jeg var sidste år. Så ville jeg sige. Bare æd hvad fanden du kan komme i nærheden af.. OG først og fremmest nyd tiden dernede, det fedeste ever :dope: ved godt det ik var det fedeste råd, følte bare lige jeg vil gi en shout out. Btw, fucking nice center de har :D HAHAH
Don't just carry the weight of the world on your shoulders, do reps with it...

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 117.50
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster