Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

alllstar skrev:Sad og så en video, men jeg undre mig over hvilke vægtskiver han har på? - det kan umuligt være 20 kg. skiver som der står i videobeskrivelsen....
Bænkpres á 23 reps med 585 lbs (260-265 kg.)

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Napoleon2 skrev:Skal passe meget på mit ordvalg nu, men i er fandeme ikke de skarpeste,
når i ikke med det samme kan vurdere, at det på ingen måde kan passe !
Samlign gutten med Poundstone, han tager det der 3 gange selv.
Så det er LIDT overdrevet, ikk ?.................................

Recept skrev:@Grammar nazi
Der er to d'er i pladder.

Sørensen0 skrev:Recept skrev:@Grammar nazi
Der er to d'er i pladder.
@Grammar nazi vol. 2
Så er jeg ret sikker på en plade ikke bliver til to pladder. Nej, det bliver til to plader

Casper.S skrev:Napoleon2 skrev:Skal passe meget på mit ordvalg nu, men i er fandeme ikke de skarpeste,
når i ikke med det samme kan vurdere, at det på ingen måde kan passe !
Samlign gutten med Poundstone, han tager det der 3 gange selv.
Så det er LIDT overdrevet, ikk ?.................................
Hvem er det som dig og Essensen hentyder til som værende "Ikke så skarpe" og "tro på det"?
Jeg siger bare at jeg tror det er fake, altså at det er min overbevisning at det som vises på videoen er fake.

Casper.S skrev:Hvem er det som dig og Essensen hentyder til som værende "Ikke så skarpe" og "tro på det"?
Jeg siger bare at jeg tror det er fake, altså at det er min overbevisning at det som vises på videoen er fake.

Misterhamper skrev:Casper.S skrev:Hvem er det som dig og Essensen hentyder til som værende "Ikke så skarpe" og "tro på det"?
Casper.S skrev:Hvem er det som dig og Essensen hentyder til som værende "Ikke så skarpe" og "tro på det"?
Jeg siger bare at jeg tror det er fake, altså at det er min overbevisning atdet som vises på videoen er fake.

Casper.S skrev:Lol Fister Hamper

Misterhamper skrev:Casper.S skrev:Lol Fister Hamper
Du har så stadig skrevet "jeg tror" op til flere gange, hvilket er det essensen synes var latterligt. Det kan du ikke benægte. Ingen grund til at fare op over det, brah...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster